Zenek Martyniuk, największa gwiazda disco polo, znany jest nie tylko ze słodkiego głosu, dzięki któremu dziewczynom miękną serca. Ma też smykałkę do dobrych interesów - zwęszył nową okazję w branży napojów energetycznych.
Czy "Zenek Energy Drink" zdetronizuje Tigera i Red Bulla? Ćwierć wieku na scenie, tysiące koncertów i teledysków - Zenon Martyniuk ma niesamowitą rozpoznawalność. Wzrosła jeszcze po sylwestrowym koncercie w Zakopanem, gdy wystąpił u boku Maryli Rodowicz. Postanowił to wykorzystać i promuje właśnie swój nowy napój energetyczny - Zenek Energy Drink.
Wszystko jest możliwe dzięki współpracy Zenka z firmą Just Food Polska. Wygląda ona bardzo podobnie do kooperacji Dariusza "Tigera" Michalczewskiego z wadowickim Maspeksem. Firma produkuje napój, celebryta sygnuje go swoim nazwiskiem i użycza wizerunku do reklam.
"Napój ten powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, oraz coraz silniej umacniający się nurt muzyki DISCO POLO, w której Zenon Martyniuk dzięki swojej ponad 25 letniej karierze muzycznej został okrzyknięty Królem" - pisze na swojej stronie producent drinka.
Zenek Energy Drink zawiera podwyższoną zawartość kofeiny do 50 mg/100 ml, taurynę oraz witaminy z grupy B.