
Supermarket kreatorem smaków. Francuska sieć Carrefour zamierza uczyć swoich klientów nie tylko jak smacznie gotować, ale i smacznie żyć. Partnerami wydanej właśnie książki kucharska „Z miłości do smaku” są m.in. Grupa Orbis, SGGW oraz Instytut Francuski.
REKLAMA
Data premiery 200-stronicowego wydawnictwa nie jest przypadkiem. W 2017 roku Carrefour świętuje bowiem dwudziestolecie swojej działalności w Polsce. Z tej okazji przygotowano książkę, która zawiera nie tylko przepisy kulinarne, ale również treści związane pośrednio z kuchnią. Mowa tu o ciekawostkach dotyczących kuchni oraz kultury zarówno Polski, jak i Francji. Uzupełnieniem treści będą również rozmowy o zdrowym stylu życia, nauce, sporcie i biznesie.
Zamieszczone w publikacji 50 przepisów przygotowali polscy oraz francuscy kucharze. Wydawnictwo jest dwujęzyczne – przepisy są po polsku i francusku. Pomocą merytoryczną w zakresie opisywania tradycji kulinarnych służyli eksperci z Instytutu Francuskiego. Przybliżają odbiorcy między innymi convivialité – sztukę spożywania posiłków w przyjemnej atmosferze. Porady dotyczące zdrowego odżywiania zostały opracowane przez Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji warszawskiego SGGW.
„Z miłości do smaku” trafi do sprzedaży w hipermarketach Carrefour na przełomie pierwszego i drugiego kwartału. Nakład ma wynieść 15 tysięcy egzemplarzy.
Napisz do autora: grzegorz.burtan@innpoland.pl
