
CH FORUM prowadzi liczne działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i dalekie jest od stereotypów, czy seksizmu. Dlatego jesteśmy trochę zaskoczeni takim zarzutem w kontekście pojedynczych, humorystycznych postów na profilu centrum w medium społecznościowym.
Jeden z nich przedstawia kobietę, która życzyłaby sobie, aby ktoś kupił jej torebkę. Ktoś, to przecież nie znaczy sponsor. Równie dobrze może to być mama, siostra, babcia czy koleżanka. W ten sposób staramy się żartować ze stereotypów, podczas gdy jednostronne pojmowanie wpisu raczej je utrwala.
W mediach społecznościowych mamy do czynienia ze zróżnicowaną grupą odbiorców. Część z nich to rozkochane w zakupach klientki. Jednakże wystarczy prześledzić Facebookowy profil FORUM, aby przekonać się, że to tylko fragment naszej komunikacji. Podobnie jak zakupy, które nie wyczerpują oferty naszego centrum.
Szanujemy zdanie jednego z branżowych blogerów, który wywołał dyskusję wokół postu. Trzeba jednak pamiętać, że nie każdy podziela ten punkt widzenia. Warto też zauważyć, że posty w podobnym stylu ukazują się już od dłuższego czasu, a reakcje na nie były pozytywne.
Tych, którzy mogli poczuć się postem urażeni, bardzo przepraszamy. Nie było to absolutnie naszym celem.
Napisz do autora: grzegorz.burtan@innpoland.pl