Lodziarno-kawiarnia firmy rycan
Lodziarno-kawiarnia firmy rycan Fot . Przemek Wierzchowski / Agencja Gazeta
Reklama.
Plany spółki na ten rok są ambitne. Przede wszystkim firma chce być obecna ze swoimi produktami na 20 zagranicznych rynkach. To duży skok, zważywszy, że obecnie można je kupić między innymi w trzech krajach bałtyckich oraz w Finlandii. Jak mówi Marcin Snopkowski, Grycan będzie koncentrować się na sprzedaży pod własną marką i nie zamierza prowadzić sprzedaży pod markami sieci handlowych.
Snopkowski nie omieszkał również odnieść się do ostatniej afery z Lidlem. Potwierdził, że jego firma złożyła do sądu wniosek dotyczący nieuczciwej konkurencji. Polska firma jest jednak otwarta na rozmowy z niemiecką siecią marketów, dodał.
W nowej ofercie, którą Grycan właśnie przedstawił, znalazły się soki 100 proc., oraz nowe lody impulsowe (w kubeczkach o pojemności 125 ml, z dołączoną łyżeczką). Soki będą dostępne pod nazwami Energetyzujący, Regenerujący, Orzeźwiający, Relaksujący, Wzmacniający i Odprężający i zastąpią obecną ofertę napojów. Natomiast do linii lodów impulsowych, dostępnych od marca 2016 roku, dodano Sorbet z Malin oraz Sorbet z Mango.
Firma Grycan – Lody od Pokoleń jest obecna na rynku od 2004 roku. Od tego momentu stworzyła w Polsce oraz innych krajach Europy sieć lodziarno-kawiarni. W jej portfolio znajduje się 60 różnych smaków lodów.

Napisz do autora: grzegorz.burtan@innpoland.pl