Polacy nie gęsi, swoje lody mają. Grycan, popularna nad Wisłą firma, zamierza otworzyć się jeszcze bardziej na rynki zagraniczne. Planuje wejść ze swoją ofertą do nowych krajów, jak również rozbudować sieć lodziarni w Polsce. Wprowadza również do sprzedaży nowe produkty.
Plany spółki na ten rok są ambitne. Przede wszystkim
firma chce być obecna ze swoimi produktami na 20 zagranicznych rynkach. To duży skok, zważywszy, że obecnie można je kupić między innymi w trzech krajach bałtyckich oraz w Finlandii. Jak mówi Marcin Snopkowski, Grycan będzie koncentrować się na sprzedaży pod własną marką i nie zamierza prowadzić sprzedaży pod markami sieci handlowych.
W nowej ofercie, którą Grycan właśnie przedstawił, znalazły się soki 100 proc., oraz nowe lody impulsowe (w kubeczkach o pojemności 125 ml, z dołączoną łyżeczką). Soki będą dostępne pod nazwami Energetyzujący, Regenerujący, Orzeźwiający, Relaksujący, Wzmacniający i Odprężający i zastąpią obecną ofertę napojów. Natomiast do linii lodów impulsowych, dostępnych od marca 2016 roku, dodano Sorbet z Malin oraz Sorbet z Mango.