Najbardziej seksistowskie ogłoszenie o pracę. Pracownik znanej agencji kreatywnej dał czadu na FB

Na nietypową metodę rekrutacji zdecydowała się agencja kreatywna Pompidou.
Na nietypową metodę rekrutacji zdecydowała się agencja kreatywna Pompidou. Screen/Facebook
“Agencja Kreatywna Pompidou. Myśląca Kreacja. Jesteśmy w czołówce niesieciowych agencji kreatywnych najchętniej rekomendowanych przez Klientów.” Brzmi dumnie, prawda? Tak reklamuje się firma na własnej stronie internetowej.


I nie są to żadne zółtodzioby ani przypadkowa spółka prowadzona przez zdesperowanych nieudaczników, których nazwać można na przykład Januszami Biznesu. O nie, Pompidou z choinki się nie urwała. Obsługiwała już takie marki jak Plus, RMF, Samsung, Ciech czy Leroy Merlin. Obecnie agencja poszukuje pracownicy do swojej recepcji. Kreatywności w ofercie pracy nie mogło więc, oczywiście, zabraknąć. Ogłoszenie zamieścił użytkownik Facebooka Jacek Godorowski, który - jak twierdzi w rozmowie z INN:Poland Marcin Perłowski z Pompidou - jest jedynie współpracownikiem agencji i posta nie można traktować jako oficjalnego ogłoszenia Pompidou. To ukazało się kilka dni temu na portalu pracuj.pl. Agencja zamieściła już sprostowanie na swoim facebookowym profilu. Publikujemy je na końcu tekstu.
Poszukujemy dziewczyny (sorry panowie) na recepcję do Pompidou - pisał Jacek Shekelstein Godorowski na jednym z portali społecznościowych. Dalej opis wymagań. Wśród nich same konkrety: Wymiary 90x60x90 i doskonały tyłek, komplet gołych fotek jest dodatkowym atutem, pozwoli też zweryfikować ww. wymagania.

Nie wierzyliśmy, postanowiliśmy więc dokonać małej prowokacji, by nie spłoszyć Pompidou, która przecież łatwo mogła wyprzeć się ogłoszenia z prywatnego konta. Napisaliśmy więc jako “alicjakownacka1996” na podany w ogłoszeniu email.
Już po kilku minutach otrzymaliśmy odpowiedź, która nie zaprzeczała temu, że takie ogłoszenie się pojawiło, wraz z zachętą, by wysłać cv. Dalej nie wierzyliśmy. W tej ostatniej sprawie napisaliśmy więc na oficjalne konto firmy.
Odpowiedź również przyszła bardzo szybko. Dla nas jest wystarczającym dowodem, że Agencja Kreatywna Pompidou właśnie w ten “wyszukany" sposób rekrutuje do pracy.
Po wszystkim zapytaliśmy już oficjalnie jako INN:Poland Agencję Kreatywną Pompidou o to ogłoszenie. Rozmawialiśmy z Marcinem Perłowskim z Pompidou. Powiedział nam, że Jacek Godorowski jest tylko współpracownikiem agencji. Perłowski, jak twierdzi, nie miał świadomości, że ogłoszenie o takiej treści pojawiło się na jednym z portali społecznościowych. Dodał, że agencja całkowicie odcina się od ogłoszenia o takiej treści.

Szanowni Państwo, w dniu 16 maja b.r. na Facebook'u, na profilu osoby prywatnej ukazało się ogłoszenie o pracę,...

Opublikowany przez Pompidou Agencja Kreatywna na 17 maja 2017
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Gdzie są podatki, tam zawsze będzie szara strefa. Tak wygląda "praca na czarno" w Polsce
0 0Podwójna jakość produktów w Europie potwierdzona. Ale to nie Polacy są gorszym sortem
0 0"Zielone kłamstwo" w Polsce. Tak próbują cię nabrać wielkie firmy
0 0Buty i piłki Adidasa polecą w kosmos. Chodzi o coś więcej niż trening dla astronautów
0 0Plan Szwedów: ZERO ofiar śmiertelnych na drogach. Oto czego możemy się od nich nauczyć
0 0Wyniki finansowe Ubera znów nisko pod kreską. Inwestorzy tracą cierpliwość

INNSPIRACJE

0 0Polak rozkręcił świetny biznes w USA. Zdradza, jak radzić sobie z porażką i brakiem motywacji
0 0W sukces tej Polki nikt nie wierzył. Uparła się i stworzyła rewolucyjny krem antysmogowy
0 0Ujawniają kulisy współpracy ze znaną siecią sklepów. Dziesiątki milionów długów i próby samobójcze
0 0Sapkowski przyznaje, że spór z CD Projektem go przerósł. "Pieniądze nic dla mnie nie znaczą"

STARTUPY

0 0Amerykańskim naukowcom się nie udało, a one to zrobiły. Tak powstały innowacyjne kosmetyki
0 0Start-up chce zasilać samochody wodą i alkoholem. Ale trochę się zapędzili