
REKLAMA
Ogilvy wykazała się dużą kreatywnością. Udało się bowiem połączyć niepozorny produkt ze światową sztuką malarską. Kampania nosi nazwę „Portraits Completed” i prezentuje portrety Vincenta Van Gogha czy Leonarda da Vinci. Pomysłowość przedsięwzięcia polega na tym, że postaciom ze słynnych portretów domalowano dolne części ciała, tak aby zaprezentować buty. Na dole znalazło się zaś logo marki Kiwi. W ten sposób firma promowała się w Chicago.
W ramach kampanii zorganizowano też wystawę obrazów Van Gogha czy Da Vinci i wzbogacono ją o ścieżkę dźwiękową, w którą wpleciono ciekawostki na temat malarstwa oraz informacje dotyczące Kiwi. Ścieżkę mogli usłyszeć posiadacze smartfonów. A także zobaczyć buty postaci z obrazów. Bo, jak wiadomo, Kiwi produkuje pastę do butów. Mieszkańcy Chicago mieli także okazję podziwiać reklamę na przystankach autobusowych, gdzie znalazły się plakaty z portretami – tu też możliwe było użycie aplikacji na smartfonie.
Reklamę pasty Kiwi można zobaczyć tutaj. Kwi to marka należąca do firmy SC Johnson, która powstała w 1886 roku i działa obecnie łącznie w 68 krajach. Poza pastą do butów, oferuje inne doskonale znane produkty: Duck, Glade, Mr Muscle, Off, Pronto i Raid, który jest popularnym środkiem owadobójczym.
źródło: Adweek