
Reklama.
Razem z warszawskim magistratem, Inglot wyprodukował klip, który jest formą promocji marki kosmetycznej, jak i pokazuje uroki miasta. Film trwa minutę i pokazuje najpiękniejsze zakątki miasta. Pokazano zarówno tradycyjną architekturę, jak i nowoczesne budownictwo. Reklamę zobaczymy na billboardzie Inglot na Times Square w samym sercu Nowego Jorku.
Inglot, posiada już ponad 60 firmowych sklepów, niemal w każdym zakątku globu. Właściciele firmy nie zapomnieli jednak o swoich korzeniach. – Chcemy pokazać nowojorczykom i turystom odwiedzającym Stany Zjednoczone, że Warszawa jest piękna, kolorowa i naprawdę da się ją lubić a nawet zakochać – przekonuje Katarzyna Trybała, specjalista ds. marketingu i PR w firmie Inglot.
– Inglot to nie tylko producent kosmetyków kolorowych. To także historia, ludzie i miejsca. Będąc dostępną w ponad 80 krajach na całym świecie, marka nie zapomina o swojej polskości – dodaje.
Inglot istnieje od lat 80. Pierwszymi produktami firmy były lakiery do paznokci, z czasem oferta poszerzyła się o cienie do powiek i pomadki do ust. Charakterystyczną cechą Inglot jest obecnie Freedom System, który pozwala na dowolne łączenie wszystkich kolorów cieni do powiek, pudrów, róży do policzków, pomadek itd.
Promocja w Nowym Jorku, może pomóc Warszawie ściągnąć turystów. Co prawda, stolica nie ma ostatnio szczęścia do filmów promocyjnych, ale wierzymy, że tym razem będzie inaczej. Pisaliśmy o spocie wideo warszawskiego ratusza, który bije rekordy na Facebooku. Oglądamy na nim włoskiego reżysera teatralnego Giovanniego Pampiglion, który opowiada o Warszawie, odwiedzając jej najpopularniejsze atrakcje turystyczne.