Wszystko, co powinieneś wiedzieć o INN:Poland

INN:Poland to najbardziej nieszablonowy gracz polskiej sceny medialnej w kategorii „biznes, finanse i technologie”.

Piszemy dla tych wszystkich, którzy mają naturę lwa i są głodni osiągnięć. Czytają nas właściciele przedsiębiorstw, kierownicy wyższego szczebla i specjaliści. Nasz czytelnik to dobrze zarabiający mieszkaniec większych miast. Mamy aż czterokrotną nadreprezentację tej grupy docelowej.

Każdego dnia w INN:Poland promujemy historie sukcesów made INN Poland. Opisujemy najbardziej innowacyjne firmy, produkty i usługi nad Wisłą. Opowiadamy o społecznie odpowiedzialnych przedsiębiorstwach. Na naszych łamach ci, co już wiedzą, podpowiadają tym, co wciąż błądzą: jak odnieść międzynarodowy sukces i przezwyciężyć kryzysy. Piszemy o najbardziej efektywnych i innowacyjnych usługach i narzędziach, bez których nie może się obyć żadna nowoczesna firma.

Tylko my potrafimy uczynić z artykułu o genomice i bioinformatyce prawdziwy viral internetowy. Mamy duże doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych. Wraz z UPC zorganizowaliśmy i przeprowadziliśmy ogólnopolski konkurs dla start-upów THINK BIG. Opisywaliśmy programy CSR dla CITI Bank. Wraz z Samsung Labo promowaliśmy najmłodszych Mistrzów Kodowania. Wspólnie z Plusem uruchomiliśmy Akademię Przedsiębiorczości. Zaufali nam IBM, Intel, P&G, BCG, mBank, Idea Bank, Alior, Play, Orange, T-Mobile i wielu wiele innych.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Geoblokowaniem nazywane są praktyki polegające na blokowaniu dostępu do stron internetowych lub przekierowywania na strony przewidziane dla danego rynku ze względu na przynależność państwową odwiedzającego. Takie praktyki uznawane są za dyskryminujące...

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.