Wszystko, co powinieneś wiedzieć o INN:Poland

INN:Poland to najbardziej nieszablonowy gracz polskiej sceny medialnej w kategorii „biznes, finanse i technologie”.

Piszemy dla tych wszystkich, którzy mają naturę lwa i są głodni osiągnięć. Czytają nas właściciele przedsiębiorstw, kierownicy wyższego szczebla i specjaliści. Nasz czytelnik to dobrze zarabiający mieszkaniec większych miast. Mamy aż czterokrotną nadreprezentację tej grupy docelowej.

Każdego dnia w INN:Poland promujemy historie sukcesów made INN Poland. Opisujemy najbardziej innowacyjne firmy, produkty i usługi nad Wisłą. Opowiadamy o społecznie odpowiedzialnych przedsiębiorstwach. Na naszych łamach ci, co już wiedzą, podpowiadają tym, co wciąż błądzą: jak odnieść międzynarodowy sukces i przezwyciężyć kryzysy. Piszemy o najbardziej efektywnych i innowacyjnych usługach i narzędziach, bez których nie może się obyć żadna nowoczesna firma.

Tylko my potrafimy uczynić z artykułu o genomice i bioinformatyce prawdziwy viral internetowy. Mamy duże doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych. Wraz z UPC zorganizowaliśmy i przeprowadziliśmy ogólnopolski konkurs dla start-upów THINK BIG. Opisywaliśmy programy CSR dla CITI Bank. Wraz z Samsung Labo promowaliśmy najmłodszych Mistrzów Kodowania. Wspólnie z Plusem uruchomiliśmy Akademię Przedsiębiorczości. Zaufali nam IBM, Intel, P&G, BCG, mBank, Idea Bank, Alior, Play, Orange, T-Mobile i wielu wiele innych.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Coraz częściej pod sztandarem walki z terroryzmem, w tym również cyberterroryzmem, przeprowadza się zmiany w prawie, które rozpoczynają dyskusję nad prawem do prywatności i wzajemnym stosunkiem obu wartości. Czy zawsze jednak mamy do czynienia z ingerencją w prywatność jednostki przy okazji zapewnienia większego poziomu bezpieczeństwa?

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.