Spar wprowadził właśnie własne maskotki. Zaskakuje jednak to, że postawił na prostsze rozwiązanie i skorzystał z licencjonowanych pluszaków, nawiązujących do „Epoki lodowcowej”. Chodzi m.in. o Sida czy słynnego Wiewióra, który całe życie goni za orzechem.
Pluszaki w specjalnej ofercie będą dostępne do 23 listopada tego roku. Klienci, którzy będą sumiennie zbierać naklejki, wymienią je później na maskotki.
Już cztery punkty (25 zł to 1 pkt.) wystarczą, by móc w promocyjnej cenie zakupić pluszaki z „Epoki Lodowcowej”. Mając sześć punków (150 zł), będziemy mogli kupić z rabatem jedną z kilku maskotek.
Spar pojawił się w Polsce w 1996 r., a obecnie ma 240 sklepów. Znajdziemy je przede wszystkim w małych i średnich miastach. Trudno więc mówić o poważnej konkurencji dla znacznie większych konkurentów, którzy działają w całej Polsce. Na całym świecie jest łącznie około 13 tys. placówek Spar.
O tym, jak Lidl odpowiedział na „Gang Świeżaków” Biedronki, piszemy tutaj.