Reklama.
Wish odpowiada za aplikację zakupową o tej samej nazwie, która szturmem podbiła rynek. Jeszcze niedawno wyceniano ją na 3,5-5 miliarda dolarów.
– Rozmowy zaczęliśmy około sześć tygodni temu. Szybko pojawiła się pomiędzy nami chemia. Obie strony miały podobne spojrzenie na biznes – mówi Szulczewski w wywiadzie dla nba.com.
Ciekawe jest to, że kluby z ligi NBA zmieniły strategię działania. Zdecydowały wreszcie, by na koszulkach zawodników pojawiały się reklamy. Do tej pory 16 ekip podpisało umowy sponsorskie. Największy kontrakt (20 mln dol.) podpisali aktualni mistrzowie NBA, czyli Golden State Warrior. Umowa Wish z Los Angeles Lakers okazała się drugą największą pod kątem finansowym.
– Cieszymy się, że logo Wish znalazło się na naszych koszulkach. Chcieliśmy współpracować z innowacyjną, globalną i ambitną firmą. Dopasowaliśmy się jako firmy i dopasowaliśmy się jako ludzie. Spodobało nam się, że działalność Piotrka skierowana jest na urządzenia mobilne – twierdzi dla telewizji w ESPN Tim Harris, prezydent ds. koszykarskich w klubie.
Szulczewski pracował m.in. dla Google i Facebooka. W 2010 r. założył własny biznes, tworząc aplikację, która służy do dokonywania zakupów głównie za pomocą urządzeń mobilnych. Pomysł przyniósł mu ogromne pieniądze. Dziś jest miliarderem. Więcej na jego temat przeczytasz tutaj.
źródło: sportowefakty.wp.pl