
Reklama.
W zeszłorocznej edycji konkursu w Polsce wygrała firma Nexbio, która w globalnym głosowaniu zajęła bardzo dobre szóste miejsce, plasując się w ścisłej czołówce światowej. Start-up z Lublina wyróżnia się na tle innych niezwykłą innowacyjnością w zakresie wykrywania infekcji upraw. Jego twórcy stworzyli specjalistyczne i kompaktowe urządzenia, które pozwalają ograniczyć ilość pestycydów stosowanych w rolnictwie.
Celem konkursu Chivas The Venture jest niesienie wsparcia dla innowacyjnych firm, które w swoich dążeniach do sukcesu kierują się mottem zgodnym z dewizą organizatora: „Success tastes better shared”. Przedsięwzięcie skierowane jest do wszystkich, w tym również do przedsiębiorców, którzy istnieją na rynku nie dłużej niż trzy lata. Wszystkie firmy powalczą w głównym finale o pulę nagród w wysokości 1 miliona dolarów.
Konkurs składa się z dwóch etapów – krajowego oraz międzynarodowego. Daje to przedsiębiorcom ogromną szansę na zaprezentowanie swoich pomysłów i osiągnięć nie tylko na rynku lokalnym, ale i globalnym, a tym samym dotarcie do bardzo szerokiego grona odbiorców i potencjalnych inwestorów.
Ambasadorem trzeciej edycji konkursu Chivas The Venture jest znany aktor, Javier Bardem. Twarzą polskiego etapu został znakomity hokeista, Mariusz Czerkawski, człowiek, który wykorzystuje swoją międzynarodową popularność do tego, by w jak największym stopniu wspierać osoby, które tej pomocy potrzebują. Kojarzyć go można z tak wielkimi akcjami jak: „Powiedz tak transplantologii”, „Krewniacy” czy „Szlachetna Paczka”. Były sportowiec znany jest na całym świecie ze swojej działalności charytatywnej, czym zaskarbił sobie szacunek i uznanie tysięcy fanów. Mariusz Czerkawski wystąpi podczas polskiego finału również jako jeden z jurorów.
Wszyscy finaliści będą mieli okazję, by wziąć także udział w cyklu dedykowanych warsztatów mentorskich, które zostaną przygotowanie przez grupę ekspertów z określonej dziedziny biznesu.
Na zgłoszenia organizatorzy czekają do końca października. Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na stronie: www.theventure.com
Artykuł powstał we współpracy z The Venture