W tym roku Rafał Brzoska, założyciel firmy InPost, został zaproszony na imprezę European Start-up Days, gdzie miał wziąć udział w sesji „Potknę się, ale wstanę. Sukces mnie nie oślepi”. Zrezygnował, bo internauci mocno go skrytykowali. Teraz postanowił się zrehabilitować.
– Kalendarz „Dziewczyny InPost 2018” to pomysł, który zrodził się podczas ostatniej wigilii pracowniczej InPostu. Odważne kobiety, z różnych części naszej organizacji, wcieliły się w modelki, tworząc projekt, który jest uosobieniem firmy, w której pracują. Dodatkowo, dochód ze sprzedaży tego kalendarza będzie wspierał organizacje charytatywne właśnie wspierające kobiety – mówi Brzoska. I dodaje: – Jako prezes zarządu jestem przepełniony dumą, że takie kobiety pracują w naszej firmie - podsumowuje.
– Przy realizacji naszego kalendarza „dziewczyny
InPostu” chcieliśmy pokazać siłę kobiecą, ale jednocześnie zaakcentować, że InPost to firma dynamiczna, nowoczesna, otwarta na innowacje i na ludzi – dodaje z kolei Anna Wiertel, dyrektor marketingu.