Rafał Brzoska pokazuje ludzką twarz. Sprzedaje kalendarz z pracownicami InPostu

Do sprzedaży trafił kalendarz "Dziewczyny InPost 2018"
Do sprzedaży trafił kalendarz "Dziewczyny InPost 2018" Fot. zrzut ekranu z youtube.com/watch?v=jKkSdG3CTS8&feature=share
W tym roku Rafał Brzoska, założyciel firmy InPost, został zaproszony na imprezę European Start-up Days, gdzie miał wziąć udział w sesji „Potknę się, ale wstanę. Sukces mnie nie oślepi”. Zrezygnował, bo internauci mocno go skrytykowali. Teraz postanowił się zrehabilitować.


Rafał Brzoska nie ma w ostatnich miesiącach, a nawet latach dobrego PR. Szereg zarzutów wobec Brzoski wystosowała m.in. „Akcja Demokracja”, zarzucając mu odpowiedzialność za sytuację, w której znalazło się tysiąc pracowników i pracownic.

Teraz zaś szef InPost stara się pokazać ludzką twarz. Wymyślił akcję charytatywną, która ma pomóc kobietom. Tą zagrywką chce poprawić wizerunek swój i całej firmy. Na czym polega chwyt Brzoski? Pracownice jego przedsiębiorstwa wzięły udział w sesji zdjęciowej do kalendarza. Jego cena wynosi 50 zł. Pieniądze ze sprzedaży zostaną przeznaczone na pomoc przedsiębiorczym kobietom, które mają pomysł na biznes i chcą rozwijać karierę zawodową.
– Kalendarz „Dziewczyny InPost 2018” to pomysł, który zrodził się podczas ostatniej wigilii pracowniczej InPostu. Odważne kobiety, z różnych części naszej organizacji, wcieliły się w modelki, tworząc projekt, który jest uosobieniem firmy, w której pracują. Dodatkowo, dochód ze sprzedaży tego kalendarza będzie wspierał organizacje charytatywne właśnie wspierające kobiety – mówi Brzoska. I dodaje: – Jako prezes zarządu jestem przepełniony dumą, że takie kobiety pracują w naszej firmie - podsumowuje.

– Przy realizacji naszego kalendarza „dziewczyny InPostu” chcieliśmy pokazać siłę kobiecą, ale jednocześnie zaakcentować, że InPost to firma dynamiczna, nowoczesna, otwarta na innowacje i na ludzi – dodaje z kolei Anna Wiertel, dyrektor marketingu.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Igor IluninIgor Ilunin

Większość ludzi już jest przyzwyczajona do przyswajania danych i multimediów na wielu ekranach. Stąd oczekiwana, że samochody zapewnią podobne możliwości, są naturalne.

Piotr BuckiPiotr Bucki

Czasem na szkoleniach przeprowadzam pewien eksperyment. Proszę uczestników, żeby wskazali lewą i prawą stronę. Nic trudnego. Dla przeważającej większości. To jednak nie koniec eksperymentu.

Tomasz SwiebodaTomasz Swieboda

Polski rynek venture capital z roku na rok staje się coraz dojrzalszy i powoli zaczyna przypominać zachodnie ekosystemy. Tak w ostatnich dwóch latach wyglądała lokalna scena startupowa.