Jak się wyróżnić na ulicy w dobie wszechobecnej „szyldozy”? Ta firm znalazła na to bezbłędny sposób

Orange Warsaw Festival odbędzie się w dniach 1-2 czerwca na terenie Torów Wyścigów Konnych Służewiec. W ubiegłym roku impreza zgromadziła ponad 50 tys. osób
Orange Warsaw Festival odbędzie się w dniach 1-2 czerwca na terenie Torów Wyścigów Konnych Służewiec. W ubiegłym roku impreza zgromadziła ponad 50 tys. osób facebook.com/Wojtek Jabczyński
Róg Chmielnej i Jana Pawła w Warszawie to chyba jedno z najgorszych miejsc na reklamę. Na blokach szyld szyld szyldem pogania, a jakby było tego mało w pobliżu rozstawionych jest jeszcze kilka ogromnych billboardów. Organizatorom Orange Warsaw Festival 2018 to jednak nie przeszkadzało.

To właśnie to miejsce wybrali twórcy jednego z największych festiwali muzycznych w Polsce. Postawienie tu kolejnej zwykłej reklamy mijałoby się jednak z celem. Zdecydowano się więc na...ogromny mural, który powstał ponad resztą szyldów i plakatów.

Na warszawskiej Pradze, która tego typu dziełami sztuki stoi, mural nie zrobiłby zapewne większego wrażenia. W ścisłym centrum jest jednak nieco inaczej, w otoczeniu szklanych biurowców, centrum handlowego i dworca centralnego od razu rzuca się w oczy.
Mural, poza informacją o starcie samego festiwalu, odsłania przy okazji pierwszą gwiazdę. Na zakończenie drugiego dnia imprezy na festiwalowiczów czeka zespół Florence + The Machine, brytyjski zespół indie rockowy, wielokrotnie nominowany do nagród Grammy.

Orange Warsaw Festival odbędzie się w dniach 1-2 czerwca na terenie Torów Wyścigów Konnych Służewiec. W ubiegłym roku impreza zgromadziła ponad 50 tys. osób i jest w gronie nominowanych do Europejskich Nagród Festiwalowych w kategorii Best Major Festival!
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.