Fragment reklamy lodów proteinowych Whoopy Whey.
Fragment reklamy lodów proteinowych Whoopy Whey. Fot. YouTube
Reklama.
– Na kanwie dobrego przyjęcia przez konsumentów lodów proteinowych Whoopy Whey, postanowiliśmy w sezonie 2018 rozszerzyć portfolio produktów i wyjść również poza obszar lodów – zapowiada w rozmowie z "Portalem Spożywczym" Jacek Stokowski, współwłaściciel firmy.
Czołowym produktem mają być jednak lody, zwłaszcza te najmniej kaloryczne, zawierające zaledwie 25 kcal, bez cukru. Do sklepów mają w tym roku trafić dwa rodzaje tego smakołyku: malinowy oraz o smaku owoców leśnych. Pojawią się one w sklepach tuż przed wakacjami, w drugim kwartale br.
Co do pozostałych produktów Stokowski woli jednak trzymać karty przy orderach. Zdradza jedynie, że gotowe są receptury, a także finalizowane są kwestie opakowań i produkcji, dla czterech kolejnych produktów. O dziwo, wszystkie produkty mają się pojawić w sklepach wcześniej niż wspomniane lody, w ciągu najbliższych trzech miesięcy.
Protein Courtyard chce w ten sposób iść za ciosem: lody proteinowe przypadły konsumentom do gustu, ich sprzedaż w sezonie 2017 wzrosła trzykrotnie (do sprzedaży weszły w maju 2016 r.). Zdaniem prezesa Stokowskiego, w tym roku ma paść kolejny rekord sprzedaży.