Reklama.
Karol Droździk ma 21 lat, pochodzi ze Szczecina i studiuje zarządzanie w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej. Bardzo chciał otrzymać pracę w firmie Moët Hennessy Polska, handlującej wysokiej klasy alkoholami. Forma, w jakiej przesłał swoje CV, dowodzi jego kreatywności i została doceniona. Warto dodać, że w tym czasie w firmie nie było wolnych etatów.
Student nakręcił film dokumentujący całe przedsięwzięcie.
Droździk nie tylko napisał CV i list motywacyjny, ale dodał do tego małą książeczkę o tym, jak rozumie marki. Całości nie wsadził w kopertę, ale pieczołowicie zapakował wbutelkę po szampanie Moët, a potem zamknął w stylowej drewnianej skrzynce z grawerunkiem. Zaniósł ją osobiście do siedziby firmy.
– Jedyną możliwością zaciekawienia firmy w takim stopniu, bym dostał możliwość rozmowy rekrutacyjnej, było zaskoczenie i zaciekawienie, pokazanie kreatywności i przełamanie schematów. Gdy już to sobie uświadomiłem, krok po kroku powstawał pomysł kreatywnej aplikacji – mówi Droździk w rozmowie z portalem GS24.pl.
Po serii spotkań, w tym rozmową z międzynarodową centralą firmy, dostał pracę jako marketing trainee w Moët Hennessy Polska. Studiów oczywiście nie porzucił.