Nietypowym CV oczarował wielką firmę. Dostał pracę marzeń, choć brakowało etatów

Karol Droździk - student, który wysłał CV i list motywacyjny w butelce po szampanie
Karol Droździk - student, który wysłał CV i list motywacyjny w butelce po szampanie Foto: Twitter.com / @SGH
Szczeciński student marzył o pracy w firmie handlującej ekskluzywnymi alkoholami. Nie czekał na ofertę – sam zaaplikował. I to w sposób który rozbroił rekruterów i zagwarantował mu wymarzone stanowisko.

Karol Droździk ma 21 lat, pochodzi ze Szczecina i studiuje zarządzanie w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej. Bardzo chciał otrzymać pracę w firmie Moët Hennessy Polska, handlującej wysokiej klasy alkoholami. Forma, w jakiej przesłał swoje CV, dowodzi jego kreatywności i została doceniona. Warto dodać, że w tym czasie w firmie nie było wolnych etatów.

Student nakręcił film dokumentujący całe przedsięwzięcie.


Droździk nie tylko napisał CV i list motywacyjny, ale dodał do tego małą książeczkę o tym, jak rozumie marki. Całości nie wsadził w kopertę, ale pieczołowicie zapakował wbutelkę po szampanie Moët, a potem zamknął w stylowej drewnianej skrzynce z grawerunkiem. Zaniósł ją osobiście do siedziby firmy.

– Jedyną możliwością zaciekawienia firmy w takim stopniu, bym dostał możliwość rozmowy rekrutacyjnej, było zaskoczenie i zaciekawienie, pokazanie kreatywności i przełamanie schematów. Gdy już to sobie uświadomiłem, krok po kroku powstawał pomysł kreatywnej aplikacji – mówi Droździk w rozmowie z portalem GS24.pl.


Po serii spotkań, w tym rozmową z międzynarodową centralą firmy, dostał pracę jako marketing trainee w Moët Hennessy Polska. Studiów oczywiście nie porzucił.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.