
Reklama.
To nowy sposób Lidla na przyciągnięcie miłośników win i whisky. Wystarczy wejść na portal WinnicaLidla.pl, zalogować się i zarezerwować wybrane trunki. Trzeba też wybrać sklep, w którym chcemy odebrać zamówienie. Po skompletowaniu go, dostaniemy powiadomienie SMS-em, że wybrane produkty są już dostępne. W sklepie trzeba podać numer zamówienia i zapłacić. Większość rezerwacji można odebrać w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia.
W sumie to dość prosty sposób robienia zakupów i Lild stara się go wypromować. Stawia przede wszystkim na dobre promocje. Najnowsza wystartuje 6 lutego. Każdy klient rezerwujący dowolnie wybrane wina otrzyma rabat w wysokości 40 proc.
W ofercie można będzie kupić choćby Brunello Di Montalcino, DOCG, Fattoria Dei Barbi, Sangiovese, 2012 (77,40 zł zamiast 129 zł, oszczędzasz 51,60 zł). To jedno z najbardziej prestiżowych win włoskich.
Trunek przed butelkowaniem dojrzewa w dębowych beczkach przez 2 lata. W jego zapachu odnajdziemy aromaty suszonej śliwki, dżemu z truskawek, czarnej porzeczki, kwiatów fiołka, czarnego pieprzu, prażonych migdałów, kawy i tytoniu.
– To dojrzałe, toskańskie wino znakomicie smakuje po odpowiednim napowietrzeniu.” – opowiada o produkcie współpracujący z Lidl Polska Michał Jancik, Mistrz Polski Sommelierów.
Inną propozycję Winnicy Lidla stanowi Saint-Émilion Grand Cru AOC, Virginie de Valandraud Cabernet Sauvignon, Merlot (89,40 zł zamiast 149 zł, oszczędzasz 59,60 zł). Wino uzyskało aż 95 punktów w ocenie specjalistów Winnicy Lidla, to najwyżej ocenione wino w ofercie.
Trunek ten wyróżnia się wyglądem, jest ciemny i niemal nieprzejrzysty, posiada kolor dojrzałej wiśni z odcieniami mahoniu. Po napowietrzeniu w bukiecie rozpoznać można aromaty owoców czarnej porzeczki, wiśnię, suszoną śliwkę, lukrecję, eukaliptus, lubczyk, kawę i cedr.
Wina to nie wszystko – w ofercie znajdują się też bardzo zacne marki whisky. Lidl powtarza niedawną akcję promocyjną i do zakupów za min. 300 zł daje rabat w wysokości 50 złotych.
Do tego asortymentu należy whisky z gatunku: blended, bourbon oraz single malt, pochodzące ze Szkocji, Irlandii, USA oraz Japonii. Do wyboru jest kilkanaście wysokiej jakości trunków.
W ofercie jest np. wyborna dwunastoletnia szkocka whisky single malt Aberlour za 129 złotych. W innych sklepach kosztuje przynajmniej 20 złotych więcej. Gratką dla koneserów jest też osiemnastoletnia Glenfiddich (0,7 za 299 złotych – gdzie indziej droższa przynajmniej o kilkanaście złotych). Ofertę dopełnia np. Johnnie Walker Blue Label (599,99 zł za 0,7 l). Promocja na whisky trwa do 12 lutego.