To będzie święto dla miłośników wina i whisky. Zapiszcie ten dzień w kalendarzu: 6 lutego Lidl zaoferuje 40 proc. rabatu na wszystkie wina, w tym prestiżowe i wysoko oceniane. Na dodatek ciągle można oszczędzić 50 zł przy zakupie whisky za min. 300 zł. Wszystkie promocje są koordynowane przez portal WinnicaLidla.pl.
To nowy sposób Lidla na przyciągnięcie miłośników win i whisky. Wystarczy wejść na portal WinnicaLidla.pl, zalogować się i zarezerwować wybrane trunki. Trzeba też wybrać sklep, w którym chcemy odebrać zamówienie. Po skompletowaniu go, dostaniemy powiadomienie SMS-em, że wybrane produkty są już dostępne. W sklepie trzeba podać numer zamówienia i zapłacić. Większość rezerwacji można odebrać w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia.
W sumie to dość prosty sposób robienia zakupów i Lild stara się go wypromować. Stawia przede wszystkim na dobre promocje. Najnowsza wystartuje 6 lutego. Każdy klient rezerwujący dowolnie wybrane wina otrzyma rabat w wysokości 40 proc.
W ofercie można będzie kupić choćby Brunello Di Montalcino, DOCG, Fattoria Dei Barbi, Sangiovese, 2012 (77,40 zł zamiast 129 zł, oszczędzasz 51,60 zł). To jedno z najbardziej prestiżowych win włoskich.
Trunek przed butelkowaniem dojrzewa w dębowych beczkach przez 2 lata. W jego zapachu odnajdziemy aromaty suszonej śliwki, dżemu z truskawek, czarnej porzeczki, kwiatów fiołka, czarnego pieprzu, prażonych migdałów, kawy i tytoniu.
– To dojrzałe, toskańskie wino znakomicie smakuje po odpowiednim napowietrzeniu.” – opowiada o produkcie współpracujący z Lidl Polska Michał Jancik, Mistrz Polski Sommelierów.
Inną propozycję Winnicy Lidla stanowi Saint-Émilion Grand Cru AOC, Virginie de Valandraud Cabernet Sauvignon, Merlot (89,40 zł zamiast 149 zł, oszczędzasz 59,60 zł). Wino uzyskało aż 95 punktów w ocenie specjalistów Winnicy Lidla, to najwyżej ocenione wino w ofercie.
Trunek ten wyróżnia się wyglądem, jest ciemny i niemal nieprzejrzysty, posiada kolor dojrzałej wiśni z odcieniami mahoniu. Po napowietrzeniu w bukiecie rozpoznać można aromaty owoców czarnej porzeczki, wiśnię, suszoną śliwkę, lukrecję, eukaliptus, lubczyk, kawę i cedr.
Wina to nie wszystko – w ofercie znajdują się też bardzo zacne marki whisky. Lidl powtarza niedawną akcję promocyjną i do zakupów za min. 300 zł daje rabat w wysokości 50 złotych.
Do tego asortymentu należy whisky z gatunku: blended, bourbon oraz single malt, pochodzące ze Szkocji, Irlandii, USA oraz Japonii. Do wyboru jest kilkanaście wysokiej jakości trunków.
W ofercie jest np. wyborna dwunastoletnia szkocka whisky single malt Aberlour za 129 złotych. W innych sklepach kosztuje przynajmniej 20 złotych więcej. Gratką dla koneserów jest też osiemnastoletnia Glenfiddich (0,7 za 299 złotych – gdzie indziej droższa przynajmniej o kilkanaście złotych). Ofertę dopełnia np. Johnnie Walker Blue Label (599,99 zł za 0,7 l). Promocja na whisky trwa do 12 lutego.