Polska sieć handlowa Livio goni Lidla
Polska sieć handlowa Livio goni Lidla mat. prasowe
Reklama.
Livio to sieć sklepów spożywczych wywodząca się ze Śląska, ale należąca do Grupy Kapitałowej Specjał. Ostatnio jej rozwój bardzo przyspieszył. Przoduje w tym szczególnie wielkopolski oddział firmy.
W całej Polsce działa już ok. 2300 sklepów Livio, znaczna część jest prowadzona przez franczyzobiorców. A oddział firmy mieszczący się w podpoznańskim Lesznie ma już pod skrzydłami 500 sklepów. To niewiele mniej, niż Lidl ma w całej Polsce. Niemiecka konkurencja prowadzi u nas ponad 600 sklepów. Polska sieć goni więc także Biedronkę, która w całej Polsce ma ponad 2800 sklepów.
PSH Livio to rozpoznawalna marka, w pełni oparta na polskim kapitale. Franczyzodawca oferuje systematyczne akcje marketingowe. Regularne promocje gazetkowe czy plakatowe pomagają właścicielom sklepów generować wzrost przychodów i przyciągają nowych klientów.
Kupcy mogą też skorzystać z pomocy operatora w zakresie remodelingu sklepów – decyduje się na to coraz więcej placówek. Franczyzobiorcy mają też stały dostęp do szkoleń e-learningowych i możliwości rozwoju.