Reklama.
Livio to sieć sklepów spożywczych wywodząca się ze Śląska, ale należąca do Grupy Kapitałowej Specjał. Ostatnio jej rozwój bardzo przyspieszył. Przoduje w tym szczególnie wielkopolski oddział firmy.
W całej Polsce działa już ok. 2300 sklepów Livio, znaczna część jest prowadzona przez franczyzobiorców. A oddział firmy mieszczący się w podpoznańskim Lesznie ma już pod skrzydłami 500 sklepów. To niewiele mniej, niż Lidl ma w całej Polsce. Niemiecka konkurencja prowadzi u nas ponad 600 sklepów. Polska sieć goni więc także Biedronkę, która w całej Polsce ma ponad 2800 sklepów.
PSH Livio to rozpoznawalna marka, w pełni oparta na polskim kapitale. Franczyzodawca oferuje systematyczne akcje marketingowe. Regularne promocje gazetkowe czy plakatowe pomagają właścicielom sklepów generować wzrost przychodów i przyciągają nowych klientów.
Kupcy mogą też skorzystać z pomocy operatora w zakresie remodelingu sklepów – decyduje się na to coraz więcej placówek. Franczyzobiorcy mają też stały dostęp do szkoleń e-learningowych i możliwości rozwoju.