Celebrytka rzuciła od niechcenia, że popularna aplikacja jej się znudziła. Twórcy stracili przez to 1,5 mld dolarów

20-letnia Kylie Jenner to gwiazda programów typu reality-show
20-letnia Kylie Jenner to gwiazda programów typu reality-show facebook.com/Kylie Jenner
Więęęc, czy ktoś jeszcze używa Snapchata? Czy chodzi tylko o mnie? To takie smutne – ten krótki wpis zostawiony na Twitterze w środowy wieczór przez Kylie Jenner spowodował, że inwestorzy odwrócili się od popularnej aplikacji. Spadek wartości akcji spowodował, że Snapchat w ciągu niespełna doby stracił 1,5 mld dolarów.

20-letnia Kylie Jenner to gwiazda programów typu reality-show. Celebrytka realizuje się także zawodowo w roli modelki – pojawiała się już na okładkach takich tytułów jak Cosmopolitan czy Teen Vogue. Na Instagramie obserwuje ją 104 mln osób, na Twitterze – ponad 24 mln. Okazuje się, że daje to Amerykance niemały wpływ na rzeczywistość.

W środowy wieczór Jenner przyznała się, że nie korzysta już ze Snapchata. I choć niedługo później dodała, że „wciąż go kocha” i jest jej „pierwszą miłością”, lawina ruszyła. Następnego dnia kurs giełdowy popularnej aplikacji spadł o 6 proc., przez co wycena całej spółki zmalała o 1,5 mld dolarów.

Gwoli uczciwości trzeba jednak przyznać, że wyznanie gwiazdy co najwyżej pogorszyło sytuację Snapchata. Kurs firmy spadał systematycznie od kilku dni (z 20.38 dolara za akcję do 18.48 w ciągu 5 dni). Wszystko przez wypuszczenie nowej aktualizacji, która zmieniła elementy interfejsu i część podstawowych funkcji. Za cofnięciem zmian opowiedziało się w specjalnej petycji 1,2 mln internautów. Spółka to jednak zignorowała. Tąpnięcie, które nastąpiło po twicie Jenner było bardzo widoczne – w ciągu mnie niż jednej doby wycenia zanurkowała do poziomu 17,12 dolara. Do zamknięcia notowań w piątek notowania poszły w górę o zaledwie 30 centów.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.