
Reklama.
Ale promocyjne oferty na Amazon.de to tysiące produktów z kilkudziesięciu kategorii, których dostępność będzie się zmieniać w czasie: większość promocji trwa jeden dzień i trzeba być czujnym (i liczyć na łut szczęścia), by trafić na upragniony sprzęt w dobrej cenie. Do wyboru są zarówno artykuły kosmetyczne, jak i zabawki, laptopy, telefony, gry komputerowe, artykuły gospodarstwa domowego, ubrania, narzędzia, meble czy biżuteria.
Produkty za połowę ceny
Większość proponowanych przez sklep rabatów oscyluje w granicach 10-20 proc. od „zwykłej” ceny. Jednak wśród nich trafiają się prawdziwe okazje: produkty o cenie obniżonej o 40-50 proc. W niektórych przypadkach sprzedaż zacznie się o określonej godzinie i potrwa wyłącznie określony czas – lub do wyczerpania zapasu. Użytkownicy funkcji Prime mają mieć wcześniejszy dostęp do wielu ofert.
Większość proponowanych przez sklep rabatów oscyluje w granicach 10-20 proc. od „zwykłej” ceny. Jednak wśród nich trafiają się prawdziwe okazje: produkty o cenie obniżonej o 40-50 proc. W niektórych przypadkach sprzedaż zacznie się o określonej godzinie i potrwa wyłącznie określony czas – lub do wyczerpania zapasu. Użytkownicy funkcji Prime mają mieć wcześniejszy dostęp do wielu ofert.
Do promocji z okazji Świąt Bożego Narodzenia, Nowego Roku czy początku roku szkolnego zdążyliśmy się już przyzwyczaić – jednak taka promocja z okazji Wielkanocy może być nieco zaskakująca. Z drugiej strony, patrząc na rekordowe wyniki sprzedaży przy okazji wszelkich handlowych wzmożeń – jak Black Friday czy Cyber Week – trudno się Amazonowi dziwić. Ubiegłoroczny Czarny Piątek przyniósł sklepom gigantyczne przychody: sprzedaż online siegnęła astronomicznego poziomu 7,9 mld dolarów, o 17,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Amazon zaś najwyraźniej postanowił pójść za ciosem.