Polski producent wprowadza na rynek zaskakujące smaki lodów. Mają rządzić w wakacje

Lody o smaku Oranżady Hellena to eksperyment, o którego losie przesądzą najbliższe wakacje.
Lody o smaku Oranżady Hellena to eksperyment, o którego losie przesądzą najbliższe wakacje. Fot. Łukasz Antczak / Agencja Gazeta
Firma Colian postanowiła wykorzystać sukces swoich dotychczasowych produktów w innym segmencie. Na rynek trafiają właśnie nowe lody o smaki Oranżady Hellena, ciastek Jeżyków i wafelków Grześków.

Nowe produkty trafiły do sprzedaży na początku marca, więc trzeba będzie jeszcze poczekać, by przekonać się, czy pomysł chwycił. Jednak Colian liczy na to, że uda się powtórzyć sukces innych firm, które wcześniej eksperymentowały z przetworzeniem dotychczasowych produktów na ich „lodową” wersję.

Jak wylicza dziennik „Fakt”, asortyment ma być zróżnicowany: lody „oranżadowe” będą dostępne w wariantach „na patyku”, „świder” i „w tubie”. Kakowe Grześki – „na patyku” i w „rożku”. Jeżyki będą wyglądać analogicznie do pierwowzoru – będą mieć kształt okrągłego ciastka.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.