Takiej promocji jeszcze w Biedronce nie było! Smartfon Xiaomi już za tydzień w ofercie

Już niebawem w sklepach sieci Biedronka pojawią się w sprzedaży smartfony Xiaomi Redmi 5A.
Już niebawem w sklepach sieci Biedronka pojawią się w sprzedaży smartfony Xiaomi Redmi 5A. Fot. Anna Jarecka / Agencja Gazeta
Jak możemy się dowiedzieć z najnowszych gazetek promocyjnych Biedronki, już wkrótce do sklepów sieci zawita niecodzienna promocja. Pod koniec przyszłego tygodnia będzie tam można nabyć smartfon Xiaomi Redmi Note 5A.

Nasze zaskoczenie promocją w Biedronce spowodowane jest głównie tym, że do tej pory dostępne tam były głównie smartfony mniej znanych firm. Tym razem sieć postawiła na bardziej znaną markę i w ofercie pojawi się smartfon Xiaomi Redmi Note 5A.

Xiaomi coraz bardziej popularne
Gazetka wchodzi już 3. kwietnia, ale sam smartfon zgodnie z zapowiedzią ma być dostępny w ofercie od piątku 6. kwietnia. Jednocześnie zawarta jest informacja, że promocja trwa do 17. kwietnia lub do wyczerpania zapasów. Biorąc jednak pod uwagę rosnącą popularność tej marki, co dało się zauważyć między innymi podczas otwarcia oficjalnego salonu Xiaomi w Krakowie, radzimy się spieszyć, gdyż i tym razem możemy mieć do czynienia z hitem sprzedażowym.


Za promocyjną cenę 399 zł otrzymamy bowiem całkiem przyzwoity smartfon. Xiaomi Redmi Note 5A działa na Snapdragonie 425, dysponuje grafiką Adreno 308 oraz 2 GB pamięci RAM i 16 GB pamięci wewnętrznej. Ponadto obsługuje karty microSD do 128 GB. Ma również dość pojemną baterię - 3080 mAh. Biorąc pod uwagę ceny, które obowiązują w innych sieciach handlowych, oferta wydaje się być dość korzystna.

Lidl też będzie sprzedawał smartfony
Lidl nie pozostanie dłużny. Sieć zapowiedziała, że 14 kwietnia do sprzedaży trafi smartfon Gigaset GS160 w jeszcze niższej cenie.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.