
Współpraca z siecią dyskontów kwitnie, a przychody wzrosły. Ale zyski już nie tak bardzo. Dlatego firma Wittchen zadecydowała o powiększeniu własnej sieci sprzedaży o kolejne salony.
REKLAMA
Jak informuje portal Money.pl, rok 2017 Wittchen zakończył z 88 punktami sprzedaży, wśród których znajduje się 65 salonów, 19 outletów i 4 wyspy. Celem firmy na ten rok jest otwarcie kolejnych punktów, tak by ich liczba wzrosła do co najmniej stu.
Współpraca z Lidlem wpływa na dochód
Wraz z rozwojem sieci sprzedaży Wittchen liczy również na wzrost zysków. Ubiegły rok firma zamknęła z 215 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, to wzrost o 26 proc. w porównaniu z rokiem 2016. We wzroście zysków z pewnością udział miała współpraca z siecią Lidl. Jednak sam zysk stanowi niewiele ponad 10 proc. przychodów i w ubiegłym roku skonsolidowany wyniósł 21,9 mln zł netto.
Wraz z rozwojem sieci sprzedaży Wittchen liczy również na wzrost zysków. Ubiegły rok firma zamknęła z 215 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, to wzrost o 26 proc. w porównaniu z rokiem 2016. We wzroście zysków z pewnością udział miała współpraca z siecią Lidl. Jednak sam zysk stanowi niewiele ponad 10 proc. przychodów i w ubiegłym roku skonsolidowany wyniósł 21,9 mln zł netto.
O torebki Wittchen w Lidlu toczyły się prawdziwe bitwy. Skórzane torebki tej marki można było pod koniec 2016 r. kupić za... 279 zł.
Jak widać nie spełniły się przepowiednie, że znanej marce zaszkodzi wejście do dyskontów, gdzie - jak pisaliśmy na łamach INN:Poland - „torby zostały rzucone do koszy niczym worki ziemniaków”.