Wittchen postawi na rozbudowę własnej sieci sprzedaży. Współpraca z Lidlem to strzał w dziesiątkę
Marcin Długosz
30 marca 2018, 15:31·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 30 marca 2018, 15:31
Współpraca z siecią dyskontów kwitnie, a przychody wzrosły. Ale zyski już nie tak bardzo. Dlatego firma Wittchen zadecydowała o powiększeniu własnej sieci sprzedaży o kolejne salony.
Reklama.
Jak informuje portal Money.pl, rok 2017 Wittchen zakończył z 88 punktami sprzedaży, wśród których znajduje się 65 salonów, 19 outletów i 4 wyspy. Celem firmy na ten rok jest otwarcie kolejnych punktów, tak by ich liczba wzrosła do co najmniej stu.
Współpraca z Lidlem wpływa na dochód
Wraz z rozwojem sieci sprzedaży Wittchen liczy również na wzrost zysków. Ubiegły rok firma zamknęła z 215 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, to wzrost o 26 proc. w porównaniu z rokiem 2016. We wzroście zysków z pewnością udział miała współpraca z siecią Lidl. Jednak sam zysk stanowi niewiele ponad 10 proc. przychodów i w ubiegłym roku skonsolidowany wyniósł 21,9 mln zł netto.
O torebki Wittchen w Lidlu toczyły się prawdziwe bitwy. Skórzane torebki tej marki można było pod koniec 2016 r. kupić za... 279 zł.