Reklama.
Jak informuje portal FoodNavigator, sprzedaż ananasów w sklepach sieci Tesco w Wielkiej Brytanii rośnie obecnie najszybciej. Wzrost ten jest większy niż notowany w ubiegłym roku wzrost sprzedaży awokado. Jak powiedział portalowi Morgan Jaquemet, szef działu zakupów w sieci, może się to wiązać z „wszechstronnością” tego owocu. Ananas może być składnikiem dań głównych, deserów, a także pyszną przekąską. Wpływ na popularność tego owocu ma również powrót Anglików do gotowania w domu.
Nie bez znaczenia są również rady dietetyków, którzy namawiają do spożywania pięciu porcji warzyw i owoców dziennie, a także wysoka zawartość witaminy C w ananasach.
Ananas to nowe awokado
Tesco, w ramach dostosowania się do zmieniających się trendów żywieniowych, postawiło również na sprzedaż ananasów w formie gotowych przekąsek. Jednak nie tylko całe owoce i gotowe przekąski odnotowują wzrosty sprzedaży. Coraz lepiej sprzedają się również soki ananasowe, gotowa pizza hawajska, jak również owoce w puszkach.
Tesco, w ramach dostosowania się do zmieniających się trendów żywieniowych, postawiło również na sprzedaż ananasów w formie gotowych przekąsek. Jednak nie tylko całe owoce i gotowe przekąski odnotowują wzrosty sprzedaży. Coraz lepiej sprzedają się również soki ananasowe, gotowa pizza hawajska, jak również owoce w puszkach.
Wzrost sprzedaży ananasów dotyczy zarówno Europy, jak i USA, świadczyć o tym może rosnąca produkcja ananasów w Kostaryce. W ciągu dwóch lat zwiększyła się ona o blisko 10 proc.