PGE jest największym dostawcą energii w Polsce, zasięgiem obejmuje wschodnią i część centralnej Polski.
PGE jest największym dostawcą energii w Polsce, zasięgiem obejmuje wschodnią i część centralnej Polski. Fot. Materiały promocyjne
Reklama.
PGE Polska Grupa Energetyczna, największy w kraju dostawca usług energetycznych, stworzyła nową markę – Lumi. Powstała ona specjalnie z myślą o rynku warszawskim. Głównym celem giganta jest przejęcie klientów związanych umową z Innogy, czyli dawnego RWE, który jest właścicielem sieci przesyłowej w stolicy.
300 złotych na tankowanie i gwarancja stałej ceny
W ramach oferty ci, którzy zdecydują się na zmianę dostawcy prądu, będą mogli liczyć na bon o wartości 300 złotych na tankowanie lub na zakupy w galeriach handlowych. Dodatkowo wszyscy, którzy zdecydują się na przejście do Lumi otrzymają na 36 miesięcy gwarancję, że cena prądu nie wzrośnie. Poza tym w ramach usługi assistance będzie można liczyć na pomoc elektryka w przypadku najdrobniejszych nawet usterek instalacji elektrycznej.
Każdy zainteresowany może za pomocą kalkulatora na stronie dostawcy sprawdzić, ile zaoszczędzi przez cały czas trwania umowy.
W opinii anonimowego menedżera działającego w branży energetycznej cytowanego przez Puls Biznesu, atak na Warszawę to ciekawy ruch ze strony PGE. Wiąże się to między innymi z tym, że reszta kraju jest podzielona między czterech dużych graczy – Eneę, Energę, PGE i Tauron, a wszystkie one są spółkami siostrzanymi. W związku z tym to właśnie na rynku stołecznym PGE może szukać klientów, nie szkodząc jednocześnie interesom pozostałych spółek.
logo
Polska podzielona jest pomiędzy cztery duże spółki energetyczne. Wikimedia Commons / Hiuppo
Jak przypuszcza ekspert cytowany przez Puls Biznesu, stworzenie nowej marki ma prawdopodobnie odróżnić dotychczasową ofertę PGE od nowej, która dostępna będzie wyłącznie w Warszawie.