Magda Gessler wypuszcza na rynek dżemy i syropy oraz keczup i chrzan sygnowane jej nazwiskiem. Ceny są wysokie
Magda Gessler wypuszcza na rynek dżemy i syropy oraz keczup i chrzan sygnowane jej nazwiskiem. Ceny są wysokie Fot. Maciej Świerczyński / Agencja Gazeta
Reklama.
A ceny – jak za słodkie przysmaki – są dość słone. Słoiczek konfitur o pojemności 200 ml kosztuje ok. 15 złotych, zaś butelka syropu o wadze 315 gramów – 25 złotych. Listę przetworów sygnowanych nazwiskiem restauratorki uzupełniają chrzan i keczup – kosztują również sporo, ok. 8 – 9 złotych za słoiczek.
Nowa marka produktów nosi nazwę Salon Smaków Magdy Gessler, produkty właśnie trafiają na rynek. Są ponoć całkiem naturalne, bez ulepszaczy i chemicznych dodatków, nie zawierają też glutenu. Opinie o nich są podzielone – wśród internautów przeważają pozytywne, choć wiele osób uważa poziom cen za dalece przesadzony. Niektórzy podkreślają, że za te pieniądze spodziewali się czegoś
bardziej wyjątkowego.
Opakowanie dżemów przypomina nieco produkty Gerbera, tyle, że zamiast uśmiechniętego dziecka widnieje na nich wizerunek Magdy Gessler z burzą loków.
Gwiazda TVN ciągle rozkręca nowe biznesy. Jest już właścicielką bodaj 14 restauracji, wypuściła na rynek markę własnych parówek z lubczykiem. Można ją także zaprosić na imprezę podczas której gotuje dla uczestników. Koszt takiej zabawy to ok. 30 tysięcy złotych. Gessler zaprojektowała także linię ubrań dla kobiet o nieco bardziej obfitych kształtach (powyżej 38).