Nowy biznes królowej gastronomii. Sprzedaje dżemy po 15 złotych za słoiczek

Magda Gessler wypuszcza na rynek dżemy i syropy oraz keczup i chrzan sygnowane jej nazwiskiem. Ceny są wysokie
Magda Gessler wypuszcza na rynek dżemy i syropy oraz keczup i chrzan sygnowane jej nazwiskiem. Ceny są wysokie Fot. Maciej Świerczyński / Agencja Gazeta
Magda Gessler, gwiazda telewizji i jednocześnie branży restauracyjnej, inwestuje w nowy biznes. Kilkanaście restauracji jej nie wystarcza – teraz staje się producentką dżemów i soków. Jedni są zachwyceni, inni pukają się w głowę na widok cen.

A ceny – jak za słodkie przysmaki – są dość słone. Słoiczek konfitur o pojemności 200 ml kosztuje ok. 15 złotych, zaś butelka syropu o wadze 315 gramów – 25 złotych. Listę przetworów sygnowanych nazwiskiem restauratorki uzupełniają chrzan i keczup – kosztują również sporo, ok. 8 – 9 złotych za słoiczek.

Nowa marka produktów nosi nazwę Salon Smaków Magdy Gessler, produkty właśnie trafiają na rynek. Są ponoć całkiem naturalne, bez ulepszaczy i chemicznych dodatków, nie zawierają też glutenu. Opinie o nich są podzielone – wśród internautów przeważają pozytywne, choć wiele osób uważa poziom cen za dalece przesadzony. Niektórzy podkreślają, że za te pieniądze spodziewali się czegoś
bardziej wyjątkowego.

Moje ... juz moznaje kupic ., smacznego ;)) Besos / salon smakow Magdy gessler

Opublikowany przez Magda Gessler 14 kwietnia 2018
Opakowanie dżemów przypomina nieco produkty Gerbera, tyle, że zamiast uśmiechniętego dziecka widnieje na nich wizerunek Magdy Gessler z burzą loków.

Gwiazda TVN ciągle rozkręca nowe biznesy. Jest już właścicielką bodaj 14 restauracji, wypuściła na rynek markę własnych parówek z lubczykiem. Można ją także zaprosić na imprezę podczas której gotuje dla uczestników. Koszt takiej zabawy to ok. 30 tysięcy złotych. Gessler zaprojektowała także linię ubrań dla kobiet o nieco bardziej obfitych kształtach (powyżej 38).
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.