Właściciel obu marek podjął decyzję o połączeniu sieci. Sklepy Saturn do końca września przekształcą się w MediaMarkt. – Nadszedł czas, aby połączyć siły obu brandów – mówi Marcin Rosati, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.
– MediaMarkt jest obecny w Polsce już od 20 lat, a więc znacznie dłużej niż Saturn. Dlatego postawiliśmy na markę, która jest najsilniej zakorzeniona w świadomości Polaków – tłumaczy Rosati. Jak przekonuje właściciel, chodzi przede wszystkim o zmianę nazwy firmy, podaje Money.pl.
Saturn zmienia nazwę
W Polsce działają obecnie 22 sklepy stacjonarne Saturn i serwis Saturn.pl. Zostaną one połączone z siecią MediaMarkt, która posiada 63 sklepy oraz platformę internetową MediaMarkt.pl. Ułatwi to dostęp do posprzedażowej obsługi klienta, czyli serwisu gwarancyjnego. Po fuzji sklepów działających pod szyldem MediaMarkt będzie 85.
Połączenie obu marek ma wpłynąć na wzrost wydajności i skuteczności dotarcia do klientów. Firma liczy na ponad 5 mln użytkowników odwiedzających witrynę MediaMarkt.pl.
Ani pracownicy, ani klienci sieci Saturn nie muszą się o nic martwić. Zmiana nazwy nie pociągnie za sobą zmian personalnych, zaś MediaMarkt przejmie wszelkie zobowiązania wobec klientów sklepów Saturn.