Biedronka otworzyła nietypowy sklep. Dzięki kreatywnemu pomysłowi z miejsca stał się lokalną atrakcją

Wnętrze jednego ze sklepów Biedronki
Wnętrze jednego ze sklepów Biedronki Marcin Stępień/Agencja Gazeta
Biedronka otworzyła pod Wrocławiem nowy sklep. Placówka od razu wzbudziła zainteresowanie miejscowych, bo znajduje się w całości...pod namiotem. Nie znaczy to jednak, że dyskont jest gorzej zaopatrzony - w środku można znaleźć asortyment dostępny w każdym innym punkcie tej sieci.

Kąty Wrocławskie to niewielka 7-tys. miejscowość. To niewiele, ale poza Biedronka w okolicy działa tylko jeden duży sklep – POLOmarket. Dlatego mieszkańcy mocno zmartwili się, gdy Jeronimo Martins zamknęło dyskont, tłumacząc to koniecznością rozbudowy.

Sklep pod namiotem
Portugalczycy uznali jednak, że szkoda tracić w tym czasie pieniądze. Na parkingu obok sklepu postawili więc ogromny namiot o niezbyt wyrafinowanej nazwie „Hala Namiotowa” - donosi „Gazeta Wrocławska”. Dziennik podaje, że w zaopatrzenie sklepu nie odbiega od tego, znanego z innych punktów sieci – pod namiotem udało się zainstalować nawet lodówki. Według nieoficjalnych informacji nietypowy sklepy ma działać do połowy czerwca, czyli do momentu, w którym zakończy się przebudowa właściwego sklepu.

Biedronka nie jest pierwszą siecią, która wpadła na taki pomysł. W ubiegłym rok, podczas zawodów „The World Games” namiot o powierzchni 300 metrów kwadratowych rozstawił w strefie kibica Kaufland. W tamtym wypadku dodatkową atrakcję stanowił fakt, że niemiecki koncern zdecydował się na rezygnację z groszy, zaokrąglając wszystkie ceny do pełnych złotówek.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Coraz częściej pod sztandarem walki z terroryzmem, w tym również cyberterroryzmem, przeprowadza się zmiany w prawie, które rozpoczynają dyskusję nad prawem do prywatności i wzajemnym stosunkiem obu wartości. Czy zawsze jednak mamy do czynienia z ingerencją w prywatność jednostki przy okazji zapewnienia większego poziomu bezpieczeństwa?

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.