Samsung mistrzowsko strollował Apple. Tą reklamą uderza w najczulszy punkt iPhone'a

W tworzeniu reklam Samsung nie bierze jeńców
W tworzeniu reklam Samsung nie bierze jeńców youtube.com/Samsung US
W tworzeniu reklam Samsung nie bierze jeńców. W najnowszym spocie bezlitośnie wyszydził największą bolączkę telefonów swojego konkurenta – problem z wolno działającymi iPhone'ami starszych generacji.

W swoim spocie Koreańczycy w mało subtelny sposób dają do zrozumienia, że jeżeli chcesz, by telefon służył ci na co dzień do wykonywania różnych operacji, powinieneś przesiąść się na flagowca Samsunga.

Reklama przedstawia kobietę, która próbuje za pomocą iPhone'a otworzyć bilet elektroniczny na lotnisku, posłuchać muzyki w samolocie i zamówić taksówkę. Wszystkie plany spaliły jednak na panewce – jej smartfon działa zbyt wolno. To wyraźny przytyk koreańskiego producenta do afery z celowym spowalnianiem starszych modeli, czyli praktyki, do której Apple przyznał się w ubiegłym roku. Przy okazji dostaje się również designowi nowego flagowca koncernu z Cupertino – iPhone'owi X (czy fryzura mężczyzny i jego syna z końcówki spotu czegoś wam nie przypomina?).
Naśmiewanie się z telefonów konkurencji nie jest rzecz jasna w branży jakąś nowością. W ubiegłym roku Xiaomi w trakcie prezentacji jednym slajdem uderzyło w Samsunga i Apple jednocześnie. Koncern zaprezentował wówczas wygląd telefonów konkurencji, porównując go do zarośniętych mężczyzn.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Coraz częściej pod sztandarem walki z terroryzmem, w tym również cyberterroryzmem, przeprowadza się zmiany w prawie, które rozpoczynają dyskusję nad prawem do prywatności i wzajemnym stosunkiem obu wartości. Czy zawsze jednak mamy do czynienia z ingerencją w prywatność jednostki przy okazji zapewnienia większego poziomu bezpieczeństwa?

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.