Po to piwo lepiej nie sięgać, można najeść się szkła. Producent wycofuje wadliwy towar

Piwo Stella Artois w butelkach o pojemności 330 ml może być niebezpieczne dla konsumentów. Partia jest wycofywana.
Piwo Stella Artois w butelkach o pojemności 330 ml może być niebezpieczne dla konsumentów. Partia jest wycofywana. Fot. Sławomir Mielnik / Agencja Gazeta
Próba otwarcia butelki może się skończyć tym, że okruchy szkła z krawędzi szyjki wpadną do środka. Mało że zmarnowaliśmy trunek – jeszcze gorzej, gdy tego nie zauważymy i wychylimy piwo. Dlatego producent piwa Stella Artois oraz jego polski dystrybutor starają się wycofać wadliwą partię z obrotu.

AB InBev – producent piwa – oraz UDH, polski dystrybutor marki przestrzegają też konsumentów przed zakupem i konsumpcją niektórych partii piwa. Chodzi o niektóre partie złocistego trunku w butelkach o pojemności 330 ml. Poniżej oznaczenia wadliwych partii, które można odnaleźć na czarnej etykiecie z tyłu butelki.

Wadliwa partia piwa Stella Artois
Chodzi o partię opakowań wyprodukowaną przez zewnętrznego dostawcę, zwyklu zaopatrującego AB InBev jedynie w niewielkie ilości butelek. Firma zastrzega, że o sprawie powiadomione są „odpowiednie organy regulacyjne”, a konsumenci posiadający feralne produkty powinni kontaktować się z dystrybutorem (na adres info@udh.pl lub telefon +48 501 438 170). Firma zapowiada rekompensaty dla tych, którzy zdążyli już kupić wadliwy produkt.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.