Zuchwały skok na Biedronkę. Łupem były naklejki i karty z piłkarzami

Promocja Biedronki może się wydawać zabawą, ale kara za kradzież kart i naklejek może sięgnąć nawet 5 lat pozbawienia wolności.
Promocja Biedronki może się wydawać zabawą, ale kara za kradzież kart i naklejek może sięgnąć nawet 5 lat pozbawienia wolności. Fot. YouTube / PrntScr
Cóż, kradzież to kradzież – można by rzec. Jeżeli komuś wydawało się, że zbieranie kart i naklejek z wizerunkami piłkarzy, jakimi promuje zakupy sieć Biedronka, to niewinna zabawa, to jest w błędzie. Mieszkance Wałbrzycha, którą najwyraźniej piłkarska pasja pchnęła do kradzieży przeszło dwustu zestawów kolekcjonerskich, grozi nawet pięć lat pozbawienia wolności.

Jak donosi portal Ochrona24.pl, w jednym z marketów sieci Biedronka w mieście doszło do zuchwałej kradzieży: pewna kobieta miała, korzystając z nieuwagi sprzedawców i obsługi sklepu, ukraść aż 226 opakowań kart i naklejek kolekcjonerskich, jakimi promuje zakupy sieć przez mundialem w Rosji.

Funkcjonariusze wałbrzyskiej policji niezwłocznie przystąpili do działania. Ustalono – zapewne na podstawie nagrań z monitoringu – kim jest podejrzana i już następnego poranka zatrzymali 36-letnią kobietę.

Sprawczyni nie próbowała się wypierać – w czasie przesłuchania przyznała się do winy. Saszetki ze skradzionymi kartami i naklejkami wyceniono w sumie na 560 złotych, a funkcjonariuszom udało się odzyskać część łupu. Można się śmiać, ale 36-latce grozi za ten wyskok jednak aż pięć lat więzienia.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Coraz częściej pod sztandarem walki z terroryzmem, w tym również cyberterroryzmem, przeprowadza się zmiany w prawie, które rozpoczynają dyskusję nad prawem do prywatności i wzajemnym stosunkiem obu wartości. Czy zawsze jednak mamy do czynienia z ingerencją w prywatność jednostki przy okazji zapewnienia większego poziomu bezpieczeństwa?

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.