Reklama.
– Sprzedajemy mieszkania wszystkim, nawet pederastom – grafika z takim hasłem znalazła się na fanpage'u pośrednika sprzedaży nieruchomości, firmy „Nowy Impuls”. Pod napisem podpisany został prezes Eugeniusz Puchalski.
Choć fanpage jest nieduży (nieco ponad 5 tys. obserwujących) pod postem od razu zaroiło się od komentarzy. Praktycznie wszystkie z nich są negatywne. - Czy Wasz marketingowiec dobrze się czuje? Może ma gorączkę? A może żyje po prostu w 1718 roku? Obrzydliwa, homofobiczna reklama – pisze jeden z internautów.
– Z takim brakiem szacunku do klienta zbyt długo nie pociągnięcie. Nie będę płakać – dorzuca następny. W momencie pisania tekstu od publikacji posta minęło kilka godzin, firma nie wdała się jednak w polemikę z komentującymi.
Trudno powiedzieć, czy reklamowe hasło rzeczywiście miało mieć tak homofobiczny wydźwięk. Próbowaliśmy skontaktować się z przedstawicielami firmy, ale do momentu publikacji nie otrzymaliśmy oficjalnego stanowiska.