Uber zbiera ostre cięgi od polskiego youtubera. Stawki, jakie oferuje, są żenujące

Kierowcy Ubera w porównaniu do Taxify zarabiają śmiesznie niskie stawki
Kierowcy Ubera w porównaniu do Taxify zarabiają śmiesznie niskie stawki flickr.com / fot. Robert Couse-Baker / CC BY 2.0
Uber czy Taxify? To pytanie stawiają sobie nie tylko pasażerowie, chcący skorzystać z jak najtańszej oferty. Kwestia równie żywo interesuje kierowców, dla których wieczorne przejazdy to sposób na dorobienie po godzinach pracy. Tylko co wybrać, aby zarobić więcej? Polski youtuber postanowił to sprawdzić na własnej skórze. Różnice w stawkach okazały się miażdżące.

Założenie korzystania z quasitaksówkowej aplikacji jest proste - dziennie harujesz po 8-10 godz. na etacie, a popołudniami wozisz ludzi z miejsca na miejsce i dorabiasz na zagraniczne wakacje.

– Potraktujemy Ubera i Taxify jako sposób na dorobienie po pracy między obiadem a kolacją. Ile można zarobić jeżdżąc wieczorami od poniedziałku do piątku dwie godziny dziennie? – postawił sobie pytanie prowadzący kanału Hi_5 na YouTube i ruszył w drogę. Przez pięć dni korzystał z obu aplikacji po 2 godziny, a codzienne zarobki relacjonował w filmiku.

Stawki Ubera i Taxify
Już po pierwszym dniu jeżdżenia przewaga w stawce od Taxify była absolutnie bezwzględna. W poniedziałek podczas 2 godz. jazdy kierowca na Uberze zarobił 22,47 zł, zaś na Taxify… 105,98 zł. Podsumowanie całego tygodnia nie pozostawia wątpliwości - stawki, jakie oferuje swoim kierowcom Uber są niewiarygodnie niskie.

Obrót na Uberze po 5 dniach i 2 godz. jazdy popołudniami wynosi 155,60 zł. Na Taxify, w takim samym wymiarze godzin, można wyciągnąć 554,37 zł.

– W tej walce Taxify udowadnia, że przyzwyczajenie klienta jest żadne - dajesz dobrą ofertę i zabierasz klientów Uberowi tak łatwo, jak dziecku lizaka – komentuje na swoim fanpage'u Rangi.net.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Na jednym ze szkoleń uczestnicy robią ćwiczenie. Mają przygotować prostą anegdotę. Na dowolny temat. Może to być własna historia. Może być zasłyszana. Jedna z uczestniczek bardzo precyzyjnie i dobrze opowiada historię „o bezstresowym wychowaniu”. Być może ją znasz.

Igor IluninIgor Ilunin

Komunikacja machine-to-machine jest jednym z kluczowych składników przyszłości transportu globalnego.

Łukasz MurawskiŁukasz Murawski

Jeśli piszesz (lub zamierzasz pisać) książki, to raport z badań stanu czytelnictwa w Polsce za rok 2017 powinien Cię dodatkowo motywować.