Mundial jak zwykle, trener odszedł. Czy Adam Nawałka zniknie z reklam w TV?

Czy trener reprezentacji, Adam Nawałka, zniknie z reklam w TV?
Czy trener reprezentacji, Adam Nawałka, zniknie z reklam w TV? Fot. Kuba Atys / Agencja Gazeta
Jeszcze kilka tygodni temu trener reprezentacji, Adam Nawałka, był na naszych ekranach gościem częstym, acz przyjmowanym z rosnącą irytacją. Reklamował tyle produktów, że zaczęliśmy się w tym gubić. Czy teraz spoty z jego udziałem przestaną być emitowane w telewizji?

Powinny, bo jego udział nie ma dziś większego sensu marketingowego – uważają eksperci cytowani przez serwis WirtualneMedia.pl. Trener Nawałka stracił swój potencjał – reprezentacja nie pokazała na Mundialu nic ciekawego a on sam zrezygnował z jej prowadzenia.

Problem w tym, że wiele firm, które zatrudniły go do reklam nie za bardzo wie, co teraz począć. Adam Nawałka głoszący hasła o skuteczności działania czy „widzeniu więcej” brzmi po prostu niewiarygodnie, uważa Marek Staniszewski, właściciel agencji Heuristica.

Co dalej?
A zatrudnienie Adama Nawałki do reklam wydawało się wielu firmom świetnym pomysłem. Okazało się jednak, że tuż przed Mundialem ich nasilenie było tak duże, że wywoływały u widzów głównie irytację.

Inni eksperci przyznają, że markom reklamowanym przez Adama Nawałkę zabrakło planu B. Mogłyby podziękować trenerowi za 5 lat pracy i dużych, pozytywnych emocji – tak, jak zrobili piłkarze kadry.

Tymczasem marki nie robią nic, ale wydaje się, że stopniowo wygaszają akcje reklamowe z udziałem Nawałki. Ale zatrzymanie rozpędzonej za własne pieniądze promocji jest – jak widać – niełatwym zadaniem.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Na jednym ze szkoleń uczestnicy robią ćwiczenie. Mają przygotować prostą anegdotę. Na dowolny temat. Może to być własna historia. Może być zasłyszana. Jedna z uczestniczek bardzo precyzyjnie i dobrze opowiada historię „o bezstresowym wychowaniu”. Być może ją znasz.

Igor IluninIgor Ilunin

Komunikacja machine-to-machine jest jednym z kluczowych składników przyszłości transportu globalnego.

Łukasz MurawskiŁukasz Murawski

Jeśli piszesz (lub zamierzasz pisać) książki, to raport z badań stanu czytelnictwa w Polsce za rok 2017 powinien Cię dodatkowo motywować.