Sklep przeliczył się z mundialową promocją. Za chwilę będzie musiał sprezentować 3 tys. telewizorów

Belgijscy piłkarze są bardzo blisko doprowadzenia do rozpaczy jeden ze sklepów sprzedających elektronikę
Belgijscy piłkarze są bardzo blisko doprowadzenia do rozpaczy jeden ze sklepów sprzedających elektronikę youtube.com/FIFATV
To jeszcze nie jest przesądzone, ale belgijscy piłkarze są bardzo blisko doprowadzenia do rozpaczy jeden ze sklepów sprzedających elektronikę. Wystarczy tylko, że w ostatnich dwóch meczach mundialu zanotują co najmniej dwa trafienia.

Atmosfera w sieci Krëfel, określanej jak „belgijski Media Markt”, musi być teraz dość napięta. Przed mistrzostwami świata obiecała ona klientom, że jeżeli reprezentacja kraju zdobędzie na mundialu więcej niż 15 bramek, odda im pieniądze za zakupione przed turniejem telewizory.

Szanse wydawały się iluzoryczne. Choć obecna kadra Belgów określana jest mianem „złotego pokolenia” to do tej pory nie odnosiła większych sukcesów na arenie międzynarodowej. Co więcej – strzelenie 16 bramek w trakcie maksymalnie siedem spotkań na poziomie mundialu również nie jest prostą sprawą.

A jednak – trzy gole z Panamą, pięć z Tunezją, do tego doszło jeszcze trafienie z Anglikami, trzy bramki strzelone Japończykom i dwie Brazylii sprawiły, że podopieczni Roberto Martineza są o krok od zrealizowania tego celu. Na koncie mają już 14 bramek, a przed nimi mecz półfinałowy i w zależności od wyniku – walka w finale lub o trzecie miejsce.


Z promocji miało skorzystać 3 tys. osób, co oznacza, że koszt sprezentowania elektroniki pójdzie w miliony euro.

Polskie promocje na mundial
W Polsce podobną promocję zorganizował Media Markt. Polscy kibice nie byli jednak nawet blisko załapania się na darmowe AGD. Warunkiem jaki postawiła sieć był bowiem awans biało-czerwonych do fazy półfinałowej.

Fani reprezentacji mogli się przejechać również na ofercie Biedronki, która dawała 5 zł za zakupy za każdego gola strzelonego przez Polaków w meczu z Kolumbią. Dzisiaj już wiemy, że Lewandowskiemu i spółce nie udało się pokonać bramkarza rywali ani razu.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Całkiem niedawno rozpoczął się nowy rok 2019. Jaki był poprzedni dla mnie i mojej firmy? Odpowiem obiektywnie i szczerze. Dobry. Z dumą mogę powiedzieć, że cały czas rośniemy, notujemy zyski, a pracy nie brakuje. Jest to zasługa kilku składowych. Po pierwsze wzrastającej świadomości co do sektora odnawialnych źródeł energii.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.