"Jak umrzesz, to złamiesz regulamin". Wielka firma pogroziła swojej zmarłej klientce

PayPal wysłał do zmarłej klientki list, w którym pisze, że jej śmierć łamie regulamin serwisu i nie tak załatwia się sprawy
PayPal wysłał do zmarłej klientki list, w którym pisze, że jej śmierć łamie regulamin serwisu i nie tak załatwia się sprawy Foto: Fernando Gregory Milan / Pixabay.com
W biznesie nie ma miejsca na umieranie. Organizacja płatnicza PayPal wysłała swojej zmarłej klientce powiadomienie, że umierając złamała zasady regulaminu i w konsekwencji musi się liczyć z podjęciem wobec niej działań prawnych.

Lindsay Durdle z Wielkiej Brytanii zmarła 31 maja 2018 roku w wieku 37 lat. Zabił ją rozprzestrzeniający się rak. Owdowiały mąż, Howard, nie posiadał się ze zdumienia, gdy odebrał adresowany do zmarłej żony list od PayPala – pisze serwis BBC.

W nagłówku napisano:

„Ważne: przeczytaj uważnie to ostrzeżenie. Naruszasz warunek 15.4 (c) twojej umowy z PayPal Credit, ponieważ otrzymaliśmy zawiadomienie, że nie żyjesz. To naruszenie nie rozwiązuje sprawy."

Zmarła żona Howarda faktycznie była winna PayPalowi 3200 funtów. Ten jednak po jej śmierci wysłał wszelkie wymagane dokumenty do PayPala. Jej dług został umorzony – wdowiec otrzymał taką informację tuż po dostaniu dziwnego listu.

Oświadczenie PayPal w sprawie zmarłej klientki
PayPal przeprosił za zdarzenie, tłumaczy je błędem, niedopatrzeniem lub złym szablonem listu. Obiecuje, że wyjaśni sprawę.

– Przepraszamy pana Durdle'a za cierpienie, które spowodował ten list – dodał rzecznik prasowy firmy.

Howard Durdle mówi BBC, że twardo stąpa po ziemi i po prostu wyjaśnił sprawę, ale nie wyobraża sobie, jak mogłaby zareagować inna osoba. Skontaktował się z mediami nie tyle po to, by dopiec PayPalowi, ale by uświadomić inne organizacje, jak niewrażliwe i niepokojące mogą być automatycznie wysyłane wiadomości.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Całkiem niedawno rozpoczął się nowy rok 2019. Jaki był poprzedni dla mnie i mojej firmy? Odpowiem obiektywnie i szczerze. Dobry. Z dumą mogę powiedzieć, że cały czas rośniemy, notujemy zyski, a pracy nie brakuje. Jest to zasługa kilku składowych. Po pierwsze wzrastającej świadomości co do sektora odnawialnych źródeł energii.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.