Polska sieć lodziarni zaszalała. Zrobili lody o smaku mizerii, musztardy i pomidorów z cebulą

Lody - nietypowe smaki. W tej lodziarni robią lody o smaku oscypka, anchois czy musztardy.
Lody - nietypowe smaki. W tej lodziarni robią lody o smaku oscypka, anchois czy musztardy. Facebook.com/LuckyLood.Gliwice
Marchewkowe? Było. Słony karmel? Nuda. A w tej lodziarni na nudę miejsca nie ma. Nie doświadczą jej też lodziarze, bo co chwila eksperymentują z nowymi smakami. Zrobili nawet lody o smaku rybnych filecików anchois, oscypka czy buraka z miodem.

Jesteście ciekawi, gdzie znaleźć tak nietypową lodziarnię? Ta konkretna nazywa się Lucky Lood i znajduje się w Gliwicach. Placówki tej małej sieci są też w Chorzowie, Krakowie i Małogoszczu.

Nietypowe smaki lodów
Jej właściciele jednocześnie idą z prądem i tworzą lody całkowicie naturalne, pozbawione wzmacniaczy czy sztucznych barwników. A jednocześnie robią smaki, których wiele osób nawet boi się spróbować.

Lody musztardowe idealnie skomponują się zarówno z mięsami i rybami, jak i gotowanymi czy świeżymi warzywami. Musztarda...

Opublikowany przez Lucky Lood Gliwice lody naturalne Poniedziałek, 6 sierpnia 2018
Ich popisowymi dziełami są lody alkoholowe. W ofercie są mrożonki o smaku i na bazie piwa Desperados, Jagermeistera z Red Bullem oraz Ballantinesa czy Jack Danielsa. W ofercie mają też wyroby smakujące jak musztarda, mizeria, pomidory z cebulą, anchois, banan w mleku kokosowym czy buraki z miodem.

Na dodatek produkują lody specjalnie dla cukrzyków i bezglutenowców, również na bazie mleka bez laktozy. Eksperci już wiosną wskazywali na to, że nietypowe lody będą hitem tegorocznego lata.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.