Tanie rosyjskie sklepy jednak w Polsce nie powstaną. Klientów mogły odstraszyć obskurnym wyglądem

Sieć Svetofor jeszcze w tym roku planowała otworzyć w Polsce osiem sklepów
Sieć Svetofor jeszcze w tym roku planowała otworzyć w Polsce osiem sklepów Fot. svetofor-nsk.ru
Rosyjska sieć supertanich dyskontów Svetofor zrezygnowała z podboju Polski, jak podaje portal wiadomoscihandlowe.pl. Rosjanie mieli plany utworzyć sklepy pod marką Mere jeszcze w tym roku. Polski rynek okazał się jednak zbyt konkurencyjny.

Jak pisaliśmy zaledwie 10 dni temu, dyskonty Svetoforu, których maksymą są niskie ceny i serwowanie produktów z najniższej dopuszczalnej przez przepisy jakości, planowały handlową ekspansję Polski. Rosyjska sieć zamierzała otworzyć w naszym kraju docelowo 105 sklepów.

Dziennikarze portalu wiadomoscihandlowe.pl dotarli jednak do dostawców negocjujących z firmą Torgservis, która miała pomóc w rozwijaniu nowej sieci sklepów. Okazało się, że firma poinformowała część swoich kontrahentów o zwijaniu biznesu z Polski.

Zapytany o sytuację przedstawiciel Torgservis odpowiedział krótko. – Firma Torgservis wycofała się z Polski. Projekt jest zamknięty – brzmiał komunikat.

Pomysł najwyraźniej u nas nie chwycił. Polski konsument jest wymagający - oczekuje towarów o niskiej cenie, lecz zarazem wysokiej jakości, dodatkowo podanych w atrakcyjny sposób. Koncept poustawianych w kartonowych pudłach produktów mógł się wydać Polakom niewystarczająco wyrafinowany.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Coraz częściej pod sztandarem walki z terroryzmem, w tym również cyberterroryzmem, przeprowadza się zmiany w prawie, które rozpoczynają dyskusję nad prawem do prywatności i wzajemnym stosunkiem obu wartości. Czy zawsze jednak mamy do czynienia z ingerencją w prywatność jednostki przy okazji zapewnienia większego poziomu bezpieczeństwa?

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.