Żabka testuje metodę, która będzie jej naganiać klientów codziennie. Wystarczy do tego prosty trik
Marcin Długosz
09 września 2018, 13:04·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 09 września 2018, 13:04
W jaki sposób skłonić klientów, by odwiedzali sklep dzień w dzień? Na pomysł wpadła Żabka. Sieć skonstruowała zasady promocji w taki sposób, by konsumenci chcieli odwiedzać ją codziennie – choćby z ciekawości.
Reklama.
Większość dyskontów opiera swoje akcje promocyjne na wydawaniu gazetek, które są aktualne przez cały tydzień. Żabka zdecydowała się pójść inną drogą – obniżki cen produktów są ważne tylko przez 24h.
24h promocja Żabki
Akcja jest prowadzona pod hasłami "Szukaj produktów w cenie dnia" oraz "Łap lato i okazje" – pisze portal „Wiadomości Handlowe”. Promocje dotyczą tylko takich produktów jak napoje gazowane, piwa i słone przekąski. Ich ceny w dniu promocji wahają się między 1,79 a 2,99.
"WH" zauważyły, że taki sposób działania może być obliczony na przyciąganie ciekawskich klientów dzień w dzień. Każda doba przynosi bowiem nową promocję, co ma stanowić wabik do tego, by placówki tej sieci odwiedzać codziennie, sprawdzając, co danego dnia jest akurat przecenione.
Wcześniej Żabka zasłynęła z innego pomysłu. Coraz więcej placówek franczyzowych tej sieci przekształca się w "placówki pocztowe", na których można odbierać przesyłki. Dzięki temu klienci mogą ją odwiedzać również w niedziele niehandlowe.