Carrefour uruchamia zupełnie nowy sklep. „Chcemy stać się pionierem”

Carrefour otwiera w Warszawie sklep z żywnością bio i ekologiczną
Carrefour otwiera w Warszawie sklep z żywnością bio i ekologiczną Robert Robaszewski/Agencji Gazeta
Carrefour Polska rusza z nowym formatem sklepów. Sieć otworzy w Warszawie placówki Carrefour Bio, w której będzie sprzedawać żywność bio i ekologiczną. Jeżeli pomysł znajdzie uznanie wśród klientów, zostanie rozszerzony na resztę kraju.

Sieć testuje w Warszawie nowy koncept, który wpisuje się w ogólną politykę firmy. Francuska grupa wdraża bowiem program Act fo Food, który ma polegać na poprawie jakości jedzenia – informuje portal "Dla Handlu".

"Chcemy stać się pionierem"
– Nasze priorytety na 2018 rok to przede wszystkim dalszy rozwój nowoczesnych rozwiązań oraz rozpoczęcie w Polsce transformacji żywieniowej. Chcemy stać się pionierem w zakresie oferty zdrowych produktów i być siecią pierwszego wyboru dla klientów poszukujących wysokiej jakości w przystępnych cenach - mówił w ubiegłym roku dyrektor wykonawczy Guillaume de Colonges.

W jej ramach na Zdrowej Półce pojawi się 1500 artykułów prozdrowotnych i dietetycznych, a produkty Carrefour bio będą sprzedawane z 10 proc. rabatem. Sieć chce również wycofać do 2025 roku jaja klatkowe. Rozwijane będą również kontrakty farmerskie podpisywane z lokalnymi dostawcami warzyw i owoców.

Carrefour chce się w ten sposób załapać na rosnąca popularność żywności bio i ekologicznej. W Polsce trend na razie raczkuje. W naszym kraju konsument wydaje na tego typu produkty średnio 30 zł, w Niemczech – 180 zł rocznie.

Bio koncept nie jest pierwszym eksperymentem Carrefoura w ostatnim czasie. Sieć otworzyła niedawno w Warszawie 'supermarket przyszłości" naszpikowany nowoczesnymi technologiami.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Całkiem niedawno rozpoczął się nowy rok 2019. Jaki był poprzedni dla mnie i mojej firmy? Odpowiem obiektywnie i szczerze. Dobry. Z dumą mogę powiedzieć, że cały czas rośniemy, notujemy zyski, a pracy nie brakuje. Jest to zasługa kilku składowych. Po pierwsze wzrastającej świadomości co do sektora odnawialnych źródeł energii.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.