Już wszystko jasne. Wiemy, gdzie Primark otworzy pierwszy sklep w Polsce

Primark – irlandzka sieciówka odzieżowa znana z wyjątkowo niskich cen wchodzi do naszego kraju
Primark – irlandzka sieciówka odzieżowa znana z wyjątkowo niskich cen wchodzi do naszego kraju 123rf.com/tupungato/zdjecie seryjne
Będzie miał powierzchnię 7000 metrów kwadratowych, czyli prawie tyle, ile dwa pełnowymiarowe boiska piłkarskie. A powstanie w Warszawie, w budowanej jeszcze Galerii Młociny – tuż obok stacji metra. Pierwszych klientów przyjmie wiosną 2019 roku.

Według informacji Pulsu Biznesu pierwszy w Polsce sklep sieci Primark zostanie otwarty właśnie na warszawskich Młocinach.

Może być to związane z olbrzymią powierzchnią, jaką chce wynająć Primark. W istniejących już galeriach handlowych dość ciężko znaleźć tak gigantyczną przestrzeń.

Dziennik informuje, że deweloper Echo Investment, który buduje Galerię Młociny, zlecił już dodatkowe prace o wartości ponad 56 mln złotych, by dostosować powierzchnię do wymagań Primarka.

Primark w Polsce
Z wejścia Primarka na polski rynek niesamowicie cieszą się klienci. To irlandzka sieć z tanimi ubraniami. Zasłynął z naprawdę niskich cen – koszulka czy spodenki za równowartość 10 złotych to u nich regularna oferta.

Jest mniej więcej o połowę tańszy od popularnych marek odzieżowych, nie ustępując im jakością. Wielu Polaków zna tę sieć z wyjazdów do Europy Zachodniej.

– To taki Ryanair dla odzieży – mówił INNPoland.pl ekspert, pytany o to, jakich cen w Primarku możemy się spodziewać.

Primark działa w 11 krajach w Europie i Ameryce, łącznie ma 350 sklepów.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Bartłomiej BaranowskiBartłomiej Baranowski

Ponad roku temu polscy widzowie mogli zobaczyć, jak wygląda proces wydawania gry przez małe niezależne studio. Film dokumentalny „Wszystko z nami w porządku” ukazuje trud tworzenia produkcji „Lichtspeer”. O grach i o filmie porozmawiałem z twórcami gry oraz reżyserem filmu.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.