Chleb „dla zaoranych” od Wojciecha Cejrowskiego. Ze zboża poświęconego przez proboszcza

Chleb "Dla zaoranych" i "Kociewski" to nowe produkty w ofercie sklepu Wojciecha Cejrowskiego.
Chleb "Dla zaoranych" i "Kociewski" to nowe produkty w ofercie sklepu Wojciecha Cejrowskiego. fot. Cezary Aszkiełowicz / Agencja Gazeta
Wojciech Cejrowski to nie tylko podróżnik o kontrowersyjnych poglądach. To również rekin biznesu, który w internetowym sklepie sygnowanym swoim nazwiskiem sprzedaje egzotyczne koszule, yerba mate oraz kawy i herbaty. Asortyment sklepu poszerzyły właśnie wypieki produkowane z jego uprawianego własnymi rękami zboża.

– Chcę ludziom w mieście dać zdrowe żarcie, a ludziom na wsi pokazać, że można produkować bez nawozów i dotacji, a gospodarstwo rolne będzie rentowne – przekonuje podróżnik w rozmowie z portalem biokurier.pl.

Właśnie tak uprawiane jest zboże Cejrowskiego - bez nawozów, oprysków, dotacji. Na bazie żyta rosnącego w regionie Kociewia, gdzie podróżnik prowadzi swoją rolę, wypieka chleb - „Kociewski” oraz „Dla zaoranych”.

Podlewanie wodą święconą
Nowe produkty Cejrowskiego nie mają certyfikatu ekologicznego, lecz mężczyzna stawia na naturalność i przekonuje, że do ich produkcji nie potrzeba niczego ponad zasianie i wodę święconą.

– Mówią, że po trzech latach bez płodozmianu i oprysku wejdą grzyby - a mi rośnie bez grzybów, pomimo, że nie pryskam. Dziadek nie pryskał, to i ja nie pryskam. Modlę się, proboszcza zapraszam, by mi pola poświęcił i rośnie – tłumaczy podróżnik.

Na tym nie koniec - wkrótce w ofercie ma pojawić się również chleb „Kolonialny". Cejrowski chwali się również propozycją współpracy ze strony producenta wafli.

Cena za bochenek chleba z żyta bez oprysków na stronie podróżnika kosztuje 10 zł.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Całkiem niedawno rozpoczął się nowy rok 2019. Jaki był poprzedni dla mnie i mojej firmy? Odpowiem obiektywnie i szczerze. Dobry. Z dumą mogę powiedzieć, że cały czas rośniemy, notujemy zyski, a pracy nie brakuje. Jest to zasługa kilku składowych. Po pierwsze wzrastającej świadomości co do sektora odnawialnych źródeł energii.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.