W Rzeszowie obiecano ludziom darmowy kebab i… szaleństwo. Do środka trudno byłoby wcisnąć szpilkę

Darmowy kebab zwabił rzesze klientów
Darmowy kebab zwabił rzesze klientów facebook.com/Dara Kebab
Czasami zdarza się, że akcje marketingowe wymykają się nieco spod kontroli. Z taką sytuacją mieliśmy do czynienia w Rzeszowie, gdzie swoje podwoje otworzył lokal Dara Kebab. Okazało się, że obietnica darmowego kebaba zwabiła do środka ogrom ludzi, którzy stłoczeni, mieli problemy by chociaż wejść do środka.

Kolejka do punktu składania zamówień ciągnęła się przez cały lokal i przez dobre kilkanaście metrów od wyjścia. Co stało się przyczyną tego poruszenia?

Wystarczył do tego jeden, dość lakoniczny wpis. - Już w środę 7.11.2018 WIELKIE OTWARCIE naszego nowego lokalu DARA FIT. W tym dniu dla wszystkich KEBAB FIT - 100%FILET ZA DARMO!!! - napisał organizator. Wizja darmowej bułki jak widać podziałała na wyobraźnię mieszkańców.

Właściciele musieli być jednak zadowoleni. Na wrzuconym na nich na fanpage filmiku widać, że mimo sporego ścisku, obyło się bez wyzwisk i przepychanek.

Opublikowany przez Dara Kebab Środa, 7 listopada 2018
A takie kulturalne zachowanie nie jest przecież standardem. Dość przypomnieć, że gdy Rossmann ruszył z wiosenną promocją na kosmetyki do makijażu rozpętało się prawdziwe piekło.

– Wróciłam podrapana i poobijana od koszyków. Przyszłam na dziewiątą i przy otwarciu sklepu laski puściły się biegiem i zastanawiały się, co kupić, tuż przy gablocie, tarasując przejście innym już zdecydowanym klientom, a pnie, które miały pomagać, więcej przeszkadzały. W dodatku włożyłam sobie tusz z Lovely, jeden z ostatnich, które były na widoku, gdzie potem zobaczyłam, że ktoś sobie go wziął z mojego koszyka, jak schylałam się po puder – relacjonowała jedna z klientek.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Całkiem niedawno rozpoczął się nowy rok 2019. Jaki był poprzedni dla mnie i mojej firmy? Odpowiem obiektywnie i szczerze. Dobry. Z dumą mogę powiedzieć, że cały czas rośniemy, notujemy zyski, a pracy nie brakuje. Jest to zasługa kilku składowych. Po pierwsze wzrastającej świadomości co do sektora odnawialnych źródeł energii.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.