Tak usuniesz z Messengera wysłaną wiadomość. Nowa funkcja Facebooka już w Polsce

Wiadomość na Messengerze miała trafić do kogoś innego? A może wysłaliście ją zbyt pospiesznie? Teraz da się to odwrócić.
Wiadomość na Messengerze miała trafić do kogoś innego? A może wysłaliście ją zbyt pospiesznie? Teraz da się to odwrócić. Flickr.com / Kārlis Dambrāns
Możliwość usunięcia w Messengerze wysłanej już wiadomości to coś, na co czekali chyba wszyscy użytkownicy aplikacji. A na pewno ci, którym choć raz omsknął się palec na klawiaturze telefonu i przez przypadek wysłali wiadomość do kogoś innego. Tę możliwość daje funkcja Unsend, która właśnie została wprowadzona w Polsce.

Unsend - co to jest?
Funkcja Unsend umożliwia usunięcie omyłkowo lub zbyt pospiesznie wysłanej wiadomości zarówno u nadawcy, jak i adresata. Oznacza to, że wiadomość na zawsze zniknie w obu czatach.

Nie będzie to jednak dotyczyło wszystkich wiadomości, a jedynie tych najnowszych. Na ich skasowanie autor będzie miał całe 10 min. od momentu wysłania.

Jak usunąć wiadomość na Messengerze?
Skorzystanie z funkcji Unsend jest bardzo proste. Wystarczy kliknąć na konkretną wiadomość i wybrać, czy ma być ona usunięta tylko dla nadawcy czy dla wszystkich. Po wybraniu drugiej opcji użytkownicy czatu zobaczą, że wiadomość została usunięta.

Nowa funkcja Facebooka w Polsce
Funkcja Unsend na Facebooku od niedawna dostępna jest w Polsce. W innych krajach nie jest jednak niczym nowym - mają ją m.in. Litwini, Kolumbijczycy i Boliwijczycy. Działa na mobilnych aplikacjach Messengera dla systemów operacyjnych Android i iOS.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Geoblokowaniem nazywane są praktyki polegające na blokowaniu dostępu do stron internetowych lub przekierowywania na strony przewidziane dla danego rynku ze względu na przynależność państwową odwiedzającego. Takie praktyki uznawane są za dyskryminujące...

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.