IKEA strollowała Black Friday. Klienci mogą się poczuć zawstydzeni

Nowa kolekcja IKEA z okazji Black Friday jest wirtualna i darmowa.
Nowa kolekcja IKEA z okazji Black Friday jest wirtualna i darmowa. fot. Jakub Orzechowski / Agencja Gazeta
Z okazji Black Friday Ikea Polska wypuściła swoją najnowszą, specjalną kolekcję o nazwie „Przyda się”. Jej produkty są dostępne za darmo, a wszystkie możemy znaleźć… we własnych mieszkaniach.

Nowe życie dla używanych przedmiotów
Akcja „Przyda się” to wirtualna kolekcja przygotowana przez IKEA, która zachęca klientów do przemyślanych zakupów z okazji Black Friday. W jej ofercie znajdują się m.in. DAWNO NIEOTWIERANA szafa z nieużywanymi ubraniami, NIGDY NIEUŻYWANE akcesoria kuchenne czy DAWNO ZAPOMNIANE akcesoria dziecięce ze strychu.

W ten sposób szwedzka sieć zwraca uwagę na problem, jakim jest marnowanie i wyrzucanie niepotrzebnych, zalegających na półkach przedmiotów. Zachęca również, by zamiast impulsywnych zakupów w szale obniżek podczas Black Friday, zastanowić się nad możliwościami nowego zastosowania rzeczy, które już posiadamy.

Działania ekologiczne IKEA
Pomysły na to, jak podarować przedmiotom drugie życie oraz w jaki sposób zadbać o te ulubione, od 23 listopada znajdziemy na stronie ikea.pl/przydasie.

To nie pierwsza ekologiczna akcja ze strony IKEA. Zaledwie wczoraj świat obiegła informacja, że szwedzka firma będzie produkować meble z… odpadów, a dokładnie ze słomy ryżowej. Ten surowiec jest traktowany w Indonezji jak śmieć, podczas gdy może zostać wykorzystany do budowy mebli.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Geoblokowaniem nazywane są praktyki polegające na blokowaniu dostępu do stron internetowych lub przekierowywania na strony przewidziane dla danego rynku ze względu na przynależność państwową odwiedzającego. Takie praktyki uznawane są za dyskryminujące...

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.