Absurdalny wymiar luksusu. Sprzedają kostki lodu za 25 zł sztuka

Kalifornijska firma Glace Luxury Ice sprzedaje kostki lodu za 325 dolarów
Kalifornijska firma Glace Luxury Ice sprzedaje kostki lodu za 325 dolarów youtube.com/Cory Montgomery
Kalifornijska firma Glace Luxury Ice sprzedaje kostki lodu za 325 dolarów. Za tę cenę możemy dostać 50 kostek. Łatwo więc policzyć, że nabycie jednej sztuki do schłodzenia napoju kosztować nas będzie 6 i pół dolara, czyli ok… 25 zł.

To prawdopodobnie najdroższy lód świata. Kalifornijczycy tłumaczą jednak, że jest wart swojej ceny. Dlaczego? Na ich stronie internetowej możemy przeczytać, że nie jest to zwykła kranówa. Taka może, ich zdaniem, zawierać zanieczyszczenia i czynniki rakotwórcze.

Co innego lód od Glace Luxury Ice. Ten ma „produkowany” z oczyszczonej wody i zamykany w specjalnym opakowaniu, co zapewnia jego nieskazitelność. Dzięki temu kostki nie sklejają się ze sobą i nie przejmują zapachów od potraw trzymanych w zamrażarce.

– Nasz elegancki design zapewnia minimalne rozcieńczenie i maksymalne chłodzenie, znacznie poprawiając przyjemność konsumpcji. Luksusowy lód zapewnia konsumentom najwyższy poziom, który pasuje do ich wyborów w segmencie alkoholi premium – pisze producent.

Najbardziej absurdalne start-upy
Pomysł Glace Luxury Ice może się wydawać dziwny, historia pokazuje jednak, że nie tak abstrakcyjne pomysły jak drogie kostki lodu zdobywały już popularność. Przez pewien czas zainteresowaniem cieszył się np. start-up Juicero, który za swoją "innowacyjną" prasę do wyciskania owoców chciał setki dolarów. Upadł niedługo po tym, jak wyciągnął od inwestorów 120 mln dolarów.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Geoblokowaniem nazywane są praktyki polegające na blokowaniu dostępu do stron internetowych lub przekierowywania na strony przewidziane dla danego rynku ze względu na przynależność państwową odwiedzającego. Takie praktyki uznawane są za dyskryminujące...

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.