Gdzie firmy byłyby bez nich? Dyrektor Marketingu Roku 2018 wybrany

Gala wręczenia nagród w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2018.
Gala wręczenia nagród w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2018. Fot. materiał organizatora
O tym, jak ważny jest w dzisiejszej zażartej konkurencji rynkowej szef działu marketingu, nikogo chyba nie trzeba przekonywać. Dlatego konkurs na Dyrektora Marketingu Roku ma nie mniejsze znaczenie niż konkursy, w których swoimi dokonaniami konkurują prezesi korporacji.


Konkurs, określany skrótem DMR, organizowany jest przez Mediarun.com. Ogłoszenie wyników tegorocznej, 8. edycji konkursu odbyło się podczas Marketing & Sales Executive Summit w Hotelu Warszawianka. Członkowie kapituły podzielili konkurs na 15 kategorii głównych, 6 specjalnych oraz 2 zespołowe.

Najważniejszą z nagród – Grand Prix – otrzymała Dorota Natalia Haller, dyrektor marketingu w firmie Huawei. Ale warto wspomnieć też o wyróżnieniach, które trafiły do rąk Michała Białka (Wykop.pl), Justyny Grzyl (PayU), Zbigniewa Ptaszyńskiego (Sendit) oraz Andrzeja Świderskiego (Euroflorist).

Kolejna edycja konkursu – już w przyszłym roku, tym razem nieco wcześniej, gdyż finał planowany jest na 23-24 października, podczas – rzecz jasna – Kongresu Marketing & Sales Executive Summit 2019.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Całkiem niedawno rozpoczął się nowy rok 2019. Jaki był poprzedni dla mnie i mojej firmy? Odpowiem obiektywnie i szczerze. Dobry. Z dumą mogę powiedzieć, że cały czas rośniemy, notujemy zyski, a pracy nie brakuje. Jest to zasługa kilku składowych. Po pierwsze wzrastającej świadomości co do sektora odnawialnych źródeł energii.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.