Gdzie firmy byłyby bez nich? Dyrektor Marketingu Roku 2018 wybrany

Gala wręczenia nagród w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2018.
Gala wręczenia nagród w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2018. Fot. materiał organizatora
O tym, jak ważny jest w dzisiejszej zażartej konkurencji rynkowej szef działu marketingu, nikogo chyba nie trzeba przekonywać. Dlatego konkurs na Dyrektora Marketingu Roku ma nie mniejsze znaczenie niż konkursy, w których swoimi dokonaniami konkurują prezesi korporacji.


Konkurs, określany skrótem DMR, organizowany jest przez Mediarun.com. Ogłoszenie wyników tegorocznej, 8. edycji konkursu odbyło się podczas Marketing & Sales Executive Summit w Hotelu Warszawianka. Członkowie kapituły podzielili konkurs na 15 kategorii głównych, 6 specjalnych oraz 2 zespołowe.

Najważniejszą z nagród – Grand Prix – otrzymała Dorota Natalia Haller, dyrektor marketingu w firmie Huawei. Ale warto wspomnieć też o wyróżnieniach, które trafiły do rąk Michała Białka (Wykop.pl), Justyny Grzyl (PayU), Zbigniewa Ptaszyńskiego (Sendit) oraz Andrzeja Świderskiego (Euroflorist).

Kolejna edycja konkursu – już w przyszłym roku, tym razem nieco wcześniej, gdyż finał planowany jest na 23-24 października, podczas – rzecz jasna – Kongresu Marketing & Sales Executive Summit 2019.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Magda StawskaMagda Stawska

Aby trwać trzeba przetrwać. Aby przetrwać trzeba działać. Człowiek od wieków poszukuje sposobów na bezpieczne trwanie.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Ocieplenie klimatu staje się faktem, odczuwalne jest na masową skalę. Był to jeden z głównych powodów, dla którego założyłem Vertigo Green Energy.

Piotr BuckiPiotr Bucki

5 listopada 2016 roku portal BuzzFeed opublikował quiz. Do dziś zrobiło go ponad 5 milionów kobiet i kilkuset mężczyzn.