Tego jeszcze w Polsce nie było. W tej galerii za ubranie płacisz w przymierzalni

Po co stać w kolejkach do kasy, skoro za ubranie można zapłacić od razu w przymierzalni?
Po co stać w kolejkach do kasy, skoro za ubranie można zapłacić od razu w przymierzalni? 123rf.com
Inteligentne przymierzalnie, które same pobierają płatności od zdecydowanych na zakup klientów już na etapie przymierzania ubrania pojawiły się w Galerii Handlowej Blue City w Warszawie. Bazujący na technologii RFID system schowany jest w tafli lustra.

Innowacyjnego zakupu można dokonać na stoisku Abyss Glass w GH Blue City, jak informuje portal dlahandlu.pl. Klienci będą mogli przymierzyć ubrania z oferty sklepu 4F w specjalnie skonstruowanych przymierzalniach, a za wybrane produkty zapłacić za pomocą znajdującego się w nich lustra. By dokonać płatności, wystarczy jedynie wpisać kod BLIK bezpośrednio na tafli.

Lustra pełnią nie tylko rolę kas. Dzięki technologii RFID (bez wykorzystania kamery) automatycznie rozpoznają ubrania wnoszone do przymierzalni i wyświetlają je na swojej powierzchni. Dzięki temu użytkownik przymierzalni będzie mógł za pomocą lustra domówić odpowiedni rozmiar ubrania, jeśli obecny okaże się za duży lub mały.

Wszechstronne lustro
Na lustrze zostanie również zaprezentowana spersonalizowana oferta. Jeśli klientowi coś się z niej spodoba, będzie mógł poprosić obsługę o przyniesienie wybranego dodatku za pomocą jednego kliknięcia. Lustra będą wyświetlać również informację o materiale ubrania, kolekcji oraz cenie.


Przymierzalnie nie zagoszczą na razie na stałe w galerii handlowej. Chętni będą mogli z nich skorzystać w określonym przedziale czasowym - prezentacja jest czynna od 27 grudnia do 3 stycznia.

Nowoczesne technologie coraz bardziej wkraczają do codzienności konsumenta. Niedawno pisaliśmy w INNPoland.pl o sklepie sieci Carrefour, w którym nie będzie kas, a płacenie za zakupy będzie odbywało się za pomocą identyfikacji twarzy i pobierania odpowiedniej kwoty za pośrednictwem telefonu.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.