Bracia Karnowscy mają rywala w walce o Radio ZET. Do akcji wchodzi znany biznesmen

Zbigniew Jakubas, właściciel Grupy Kapitałowej Multico, potwierdził, że złożył ofertę zakupu Grupy Eurozet.
Zbigniew Jakubas, właściciel Grupy Kapitałowej Multico, potwierdził, że złożył ofertę zakupu Grupy Eurozet. Fot. Piotr Skórnicki / Agencja Gazeta
Wczoraj złożyliśmy ofertę. Spodziewamy się rozstrzygnięcia w przyszłym tygodniu – tak Zbigniew Jakubas, biznesmen i inwestor, potwierdził w rozmowie z portalem money.pl swoją ofertę zakupu Radia ZET od Czech Media Invest.

Czesi krótko cieszyli się Grupą Eurozet – w skład której wchodzą, poza Radiem ZET, również Antyradio, Meloradio i Chillizet. Po tym, jak w kwietniu Czech Media Invest kupiło Eurozet od francuskiego koncernu Lagardere, już jesienią Eurozet był ponownie na sprzedaż.

Długa lista chętnych
Już jesienią plotkowano jednak o innych chętnych: o zainteresowaniu Agory, ZPR Media i PMPG Polskie Media. Jedynym niemalże pewnym chętnym była jednak Grupa Fratria – wydająca m.in. tygodnik „wSieci”. Zgodnie z pojawiającymi się od tamtej pory informacjami, Fratria miała się ubiegać o przeszło 50-milionową pożyczkę od Banku Pekao na sfinansowanie transakcji.

Teraz okazuje się, że w grze jest też Zbigniew Jakubas. Biznesmen ten od początku lat 90. jest aktywny na rynku mediów – inwestował m.in. w Życie Warszawy i Radio Plus, a także „Kurier Lubelski” czy Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. I choć czasy dla mediów nie są najlepsze, jak widać nie rezygnuje on z zaangażowania na tym rynku.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.