Polacy będą sprzedawać jedzenie na słynnej palmie w Dubaju. Mają już podpisaną umowę

Budka z jedzeniem Makarun
Budka z jedzeniem Makarun Justyna Wydra / Agencja Gazeta
Największa sieć lokali ze spaghetti podpisała właśnie kontrakt na otwarcie lokalu w Dubaju, w jednym z jego najsłynniejszych budynków. Będzie jedyną firmą z Polski, która otworzy swój lokal w tym miejscu.


Umowa została podpisana pod koniec grudnia, a wszystko jest na dobrej drodze do rozpoczęcia działalności. Jak donosi serwis Horeca Trends, lokal ma ruszyć w drugim kwartale tego roku.

W tej chwili trwają negocjacje na temat wyłączności spółki na markę na terenie Emiratów Arabskich. To będzie oznaczało powstanie kolejnych restauracji w tym państwie.

Restauracja na palmie
Nowy lokal ma powstać na sztucznej wyspie w kształcie palmy, usypanej na wodach Zatoki Perskiej w pobliżu Dubaju. Wybudowano ją w ciągu siedmiu lat, a kosztowała 10 mld dolarów. Mieszczą się tam ekskluzywne hotele, centra handlowe oraz rezydencje letniskowe. Oprócz tego znajduje się tam kino, obok którego ma stanąć lokal Makarun.

Aranżacja lokalu zostanie przygotowana przez pracownię architektoniczną Schwitzke&Górski. Będzie to największy lokal spółki - o powierzchni 160 metrów kwadratowych.

To nie jest pierwsza inwestycja spółki poza granicami Polski. Ma ona już lokal w Niemczech, a planuje kolejne w Czechach, Rumunii i Wielkiej Brytanii. Możliwe także, że poza Emiratami kolejne lokale powstaną na Bliskim Wschodzie.

Zaczęli od... wykopania drzew
Twórcy Makaruna zaczęli swoją przygodę z biznesem od wykopania drzew stojących nieopodal kampusu Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie i postawienia przyczepy. Zmysł handlowca podpowiedział im, że nie ma prostszego sposobu na zarobek, niż zaoferowanie studentom szybko dostępnego i zdrowego jedzenia w trakcie juwenaliów.

W tej chwili ich model biznesowy oparty jest o sieć franczyzobiorców. Makaron nadal jest podawany w papierowych kubkach, które są znakiem charakterystycznym firmy.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Gdzie są podatki, tam zawsze będzie szara strefa. Tak wygląda "praca na czarno" w Polsce
0 0Podwójna jakość produktów w Europie potwierdzona. Ale to nie Polacy są gorszym sortem
0 0"Zielone kłamstwo" w Polsce. Tak próbują cię nabrać wielkie firmy
0 0Buty i piłki Adidasa polecą w kosmos. Chodzi o coś więcej niż trening dla astronautów
0 0Plan Szwedów: ZERO ofiar śmiertelnych na drogach. Oto czego możemy się od nich nauczyć
0 0Wyniki finansowe Ubera znów nisko pod kreską. Inwestorzy tracą cierpliwość

INNSPIRACJE

0 0Polak rozkręcił świetny biznes w USA. Zdradza, jak radzić sobie z porażką i brakiem motywacji
0 0W sukces tej Polki nikt nie wierzył. Uparła się i stworzyła rewolucyjny krem antysmogowy
0 0Ujawniają kulisy współpracy ze znaną siecią sklepów. Dziesiątki milionów długów i próby samobójcze
0 0Sapkowski przyznaje, że spór z CD Projektem go przerósł. "Pieniądze nic dla mnie nie znaczą"

STARTUPY

0 0Amerykańskim naukowcom się nie udało, a one to zrobiły. Tak powstały innowacyjne kosmetyki
0 0Start-up chce zasilać samochody wodą i alkoholem. Ale trochę się zapędzili