Właściciel Biedronki nareszcie rusza ze sklepem internetowym. Zaczyna od drogerii

Internetowa Biedronka? Jeszcze nie - na razie Jeronimo Martins rusza z e-sklepem drogerii Hebe.
Internetowa Biedronka? Jeszcze nie - na razie Jeronimo Martins rusza z e-sklepem drogerii Hebe. Fot. Rafał Mielnik / AG
Jeronimo Martins, właściciel Biedronki, wchodzi do internetu. Jednak na razie nie z flagową Biedronką, a z drogerią Hebe, która również należy do portugalskiego przedsiębiorcy. Internetowy sklep z kosmetykami ma ruszyć już w marcu tego roku, jak wynika z nieoficjalnych informacji uzyskanych przez portal wiadomoscihandlowe.pl.

Kwestią czasu było pojawienie się drogerii Hebe jako sklepu w internecie. W końcu jej najwięksi konkurenci, tacy jak Rossmann, Natura czy Sephora, już od dłuższego czasu są online. Hebe było do tej pory dostępne wyłącznie z urodowo-poradnikowym kanałem na YouTube „Urodomaniaczki by Hebe”.

Jeszcze nieoficjalne
Wieści o otwarciu internetowej drogerii Hebe nie są jeszcze oficjalnie potwierdzone przez Jeronimo Martins, lecz portalowi wiadomoscihandlowe.pl udało się dotrzeć do dostawców firmy, którzy na początku stycznia br. zostali poinformowani o uruchomieniu e-sklepu.

– Producenci współpracujący z Hebe zostali zobowiązani do uzupełnienia danych o swoich produktach (specyfikacji, składzie, stosowaniu i dodatkowych atrybutach) w systemie firmy WiseBase. Jest to platforma, która służy do wymiany informacji pomiędzy producentami, dostawcami i sieciami handlowymi oraz sklepami internetowymi – wyjaśnia serwis.


Kiedy otwarcie e-sklepu Hebe?
Hebe nie podało dokładnego terminu uruchomienia sklepu, jednak producenci przewidują, że internetowa platforma może ruszyć już w marcu bieżącego roku.

Biedronka nadal stanowi większość przychodów portugalskiej grupy Jeronimo Martins, który jest także właścicielem sieci drogerii Hebe. Te ostatnie zarobiły w 2018 207 mln euro. Ciekawy jest jednak rozrost sieci. W czwartym kwartale, Hebe zarobiło 64 mln euro, co rok do roku oznacza wzrost o 25 proc. W 2018 otwarto 51 nowych placówek. 
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Całkiem niedawno rozpoczął się nowy rok 2019. Jaki był poprzedni dla mnie i mojej firmy? Odpowiem obiektywnie i szczerze. Dobry. Z dumą mogę powiedzieć, że cały czas rośniemy, notujemy zyski, a pracy nie brakuje. Jest to zasługa kilku składowych. Po pierwsze wzrastającej świadomości co do sektora odnawialnych źródeł energii.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.